پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، زنوزی، مدیر‌عامل باشگاه تراکتور گفته مصطفی دنیزلی به‌خاطر زلزله تبریز تراکتور را ترک کرد در حالی که این مربی پیش‌تر به روزنامه حریت ترکیه گفته بود مدت‌هاست از فضای کار در تراکتور خسته شده است!

مصطفی دنیزلی در سال‌های اخیر اولین مربی‌ای نبود که مجبور به قطع همکاری با باشگاه می‌شد. پیش از او هم چند مربی خارجی حضور کوتاه‌مدتی در تراکتور داشتند. جان توشاک و جورج لیکنز و در این بین محمد تقوی هم در یکی دو فصل اخیر در تراکتور حضور داشتند. این همه جابه‌جایی در تراکتور می‌تواند یک دستاورد بزرگ برای این تیم به‌همراه داشته باشد. اینکه نام‌ها کاری از پیش نمی‌برند و تغییر پی‌درپی مربی نمی‌تواند نقشه راه تیم باشد. ساکت الهامی قوی‌ترین گزینه برای تراکتور نیست و از او مربی بهتر هم برای تیم وجود دارد، اما کارنامه او در ۴ هفته اخیر فوق العاده بوده و به‌طور حتم عملکردی که از خود به‌جا گذاشت ضعیف‌تر از مصطفی دنیزلی، جوج لیکنز و جان توشاک نخواهد بود. اعتماد باشگاه تراکتور به ساکت الهامی دست‌کم یکی از تبعاتش می‌تواند ظهور یک مربی جوان در فوتبال ایران باشد.

این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد چه کسی مربی بعدی تیم باشد. اگر یک مربی جدید به ترکیب تیم اضافه شود قابل انتقاد نیست، اما به‌طور حتم تیم باید از اشتباهات گذشته درس بگیرد و اشتباهات گذشته را تکرار نکند. اگر قرار باشد یک مربی شبیه مصطفی دنیزلی به فوتبال ایران اضافه شود که بهانه حضورش در تراکتور تنها دستمزد خوبی بود که می‌گرفت همان بهتر که کار به ساکت الهامی سپرده شود. مربی‌ای که سال‌های سال در لیگ برتر دستیار بوده و جزو مربیان باتجربه به‌شمار می‌رود. او در چهار بازی اخیر برنده نیمه مربیان بوده و این نشان می‌دهد قدرت بازیخوانی خوبی دارد. از سویی در روز‌های اخیر برخی بازیکنان تراکتور در حمایت از ساکت الهامی مصاحبه کردند و این بدین معنی است که بازیکنان با ساکت الهامی راحت هستند و موافق ادامه این حضور هستند. چهار هفته اخیر می‌تواند بهانه خوبی برای تصمیم‌گیری در مورد آینده تراکتور باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: