پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، گابریل کالدرون در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر توانست با پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد تا کمتر کسی بتواند از سرمربی آرژانتینی سرخپوشان نقد فنی داشته باشد.

همین امر باعث شد تا سرمربی پرسپولیس لب به انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس در قبال تعهدات مالی خود و دستیاران و حتی بازیکنان بگشاید و اعلام کند در صورتی به پرسپولیس باز می گردد که مشکلات پیش رو از سر راه برداشته شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تاکنون نتوانسته ۳۰۰ هزار دلار از قسط دوم کالدرون را آماده کند و برای پرداخت طلب بازیکنان نیز با مشکل روبروست. به همین دلیل کالدرون هرگونه مکاتبه و مکالمه با مدیران باشگاه را به مدیر برنامه های ایرانی خود سپرده و عنوان کرده است پاسخ تماس آنها را نمی دهد.

cover_1440

سرمربی سرخپوشان پایتخت از تصمیم خود برای جذب بازیکن خارجی نیز صرف نظر کرده اما عنوان داشته است باشگاه باید سه بازیکن مد نظر او را جذب کند. شهریار مغانلو، دانیال اسماعیلی فر و عیسی آل کثیر بازیکنان مدنظر کالدرون هستند اما تحت قرارداد باشگاه های خود بوده تا نتوانند به جمع سرخپوشان اضافه شوند.

روندی که باشگاه پرسپولیس در پیش دارد نشان می دهد خواسته های کالدرون را نتوانسته فراهم کند و این موضوع را ظرف ۹ روز آینده (پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی) نیز نمی تواند فراهم کند.

با این حال محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صراحت خواهان بازگشت کالدرون شده است تا بهانه‌ای دست پیرمرد آرژانتینی بابت فسخ قرارداد ندهد.

درخواستی که مشخص نیست از سوی کالدرون پذیرفته می شود یا نه اما اگر هم نیاید انصاری‌فرد آلترناتیو خارجی دیگری برای جانشین او ندارد. گفته می شود کریم باقری تنها گزینه باشگاه پرسپولیس در حال حاضر است تا تمرینات تیم را در صورت نیامدن کالدرون پیگیری کند.

مسئولیتی که مشخص نیست تنها دستیار ایرانی سرمربیان خارجی چندسال اخیر پرسپولیس آن را قبول می کند یا خیر. باید دید چه سرنوشتی در انتظار نیمکت پرسپولیس برای ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: