پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خبر توافقش با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: از مدیران باشگاه ذوب‌آهن به خاطر پیشنهادشان سپاسگزارم اما من به خاطر مشکلات شخصی که نمی‌توانم از تهران خارج شوم نتوانستم پیشنهاد آنها را بپذیرم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم ملی با او مذاکره شده است یا خیر گفت: هیچ صحبتی با من نشده است.

 امروز از اصفهان خبر رسید که علی دایی بعد از دوری چندماهه از فوتبال با ذوب آهن توافق کرده و حتی قرار بود بعدازظهر مراسم معارفه او برگزار شود اما هر چه زمان گذشت این احتمال کمرنگ تر شده و در نهایت با مصاحبه ای که دایی انجام داد این موضوع کاملا منتفی شد. دایی در گفت و گو با "ورزش سه" در این رابطه گفت:" از اعتماد مدیران ذوب آهن متشکرم اما به دلایل شخصی نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم." او این جمله را بعد از پایان ششمین جلسه کاری با جواد محمدی مدیرعامل ذوب به زبان آورد. 

همانطور که پیش از این هم دایی گفته بود او قصد ندارد خارج از تهران مربیگری کند و در مصاحبه ای که انجام داده گفته است که نمی تواند یک روز را بدون دیدن دخترش سپری کند. هرچند به محض اینکه مشخص شد دایی هدایت ذوب آهن را نپذیرفته این شایعات پررنگ تر شد که او گزینه هایی چون پرسپولیس و تیم ملی را پیش رو دارد. رد کردن پیشنهاد ذوب آهن شاید به این معناست که علی دایی دوباره هدایت یکی از این دو سمت پر سر و صدا را بر عهده خواهد گرفت اما او بدون استثنا و در تمام گفت و گوها این شایعه را تکذیب می کند و می گوید هیچ پیشنهادی از تیم ملی و پرسپولیس دریافت نکرده است. البته با توجه به اوضاع هر دو تیم، دایی یک کاندیدای بالقوه قوی برای هر دو پست به حساب می آید. 

علی دایی و علیرضا منصوریان دو ستاره بازمانده از خیل نود و هشتی های فوتبال ایران هستند که در سالهای گذشته سرنوشتشان به هم گره خورده است. اگر دایی به ذوب آهن می آمد دومین باری بود که جانشین منصوریان می شد.

دایی در حال حاضر یک تجارت جدید را در حوزه متالوژی رشته تحصیلی اش آغاز کرده و در دفترش به رتق و فتق امور مربوطه مشغول است و می داند که موقعش که برسد به فوتبال بازخواهد گشت.

با عدم موافقت دایی با پیشنهاد ذوب آهن، تکلیف این باشگاه با سابقه فوتبال ایران نیز فعلا ناروشن است. در حالی که تمرینات ذوب از هفته گذشته آغاز شده آن ها بدون سرمربی به کار خود ادامه می دهند.

​ از زمان کناره گیری علیرضا منصوریان از هدایت ذوب آهن گزینه های زیادی برای هدایت این تیم مطرح بوده اند که تا امروز علی دایی جدی ترین آن ها است هرچند این گزینه نیز منتفی شد تا ذوب کماکان به دنبال یک سرمربی برای ادامه فصل باشد. در این بین و با توجه به نبود گزینه درشت در بازار شاید همای اقبال دوباره روی شانه منصوریان بنشیند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: