پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،جدایی آندره آ استراماچونی بعد از ماراتن یک ماهه هنوز هم ترکش های زیادی برای باشگاه استقلال در پی دارد. استقلالی ها که مدعی بودند برای مذاکرات نهایی با مدیربرنامه های استراماچونی در دوحه قرار دارند با گذشت سه روز پراضطراب برای طرفداران در نهایت مدعی شدند مرد ایتالیایی زیر بار شرایط خوب جدید برای بازگشت نرفته از همین رو سرمربی جدیدی را معرفی کردند.

با گذشت چند روز از این اتفاق اما استراماچونی در شفاف سازی دوباره از روند اتفاقات رخ داده در دوحه و مذاکراتی که باشگاه مدام از آن به عنوان اتفاقی بزرگ در راه بازگرداندن سرمربی محبوب استقلالی ها نام می برد مدعی شد نه مذاکره ای در کار بود و نه نماینده ای در این نشست ها داشت که بخواهد پیگیر آن باشد. استراماچونی با اشاره به این که چیزهای زیادی شنیده که واقعیت نداشته است وعده پیگیری قانونی این موضوعات را داد.

یوسف دانشیار مترجم و همکار استراماچونی در نیمکت استقلال در برنامه ورزش از نگاه دو صحبت هایی به نقل از استراماچونی به زبان آورد که مرد ایتالیایی خشمگین از اتفاقات روزهای گذشته در پی اثبات برخی شیطنت ها در ماجرای قطع همکاری اش با استقلال است، صحبت هایی که هر یک از آنها می تواند تبعات زیادی برای باشگاه داشته باشد.

*از این که شنیدم با ایجنتم قرار مذاکره گذاشتند خنده ام گرفت. چطور ممکن است ایجنت من بدون هماهنگی بخواهد فردی را جای من به مذاکره بفرستد. من شش روز قبل از تاریخ این مذاکرات گفتم پرونده استقلال برای من بسته است. دلیلش هم این بود که مشکل پرداختی ها به من باید حل می شد و قانونی باید واریز می شد.

*خوشبختانه سفارت های دو کشور این مشکل را حل کردند که این اقدام می شد زودتر صورت بگیرد. بعد از این موضوع اسنادی به دروع منتشر شد از جمله این که من مفاد جدیدی را برای بازگشت قرار دادم که بعد از شنیدن این ماجرا حتی با وجود این که مشکل اصلی من حل شده بود تصمیم به قطع همکاری کامل گرفتم و با یک ایمیل از طریق وکیلم باشگاه را در جریان تصمیم نهایی خود گذاشتم.

*در ایمیلی که ارسال کردیم به صراحت گفتم من برنامه ای برای ادامه همکاری با باشگاه ندارم که بخواهم شرطی هم تعیین کنم. پرونده استقلال برای من بسته شده و دیگر نمی توانم با افرادی که این حرف های دروغ را از زبان من منتشر کردند بتوانم کار کنم. این موضوع کاملا مستند در باشگاه و ایمیل ها وجود دارد با این وجود با منتفی شدن موضوع باز هم باشگاه نماینده های خود را به دوحه فرستاد .

*نمی گویم دیداری نبود بلکه بود چون هر دو طرف وکلایی فعال در فیفا در دوحه داشتند که دیداری هم اتفاق افتاد که اجتناب ناپذیر بود چون آنها یکدیگر را می شناختند و این برخورد نه برای مذاکره بلکه یک دیدار ساده بود که به دروغ مذاکرات طرفین نامیده شد. جالب است بدانید که ایجنت من در آن برهه به همراه خانواده در تعطیلات سال نو میلادی در کشور تایلند بود و نه در دوحه.

*من به باشگاه رسما اعلام کردم تمایلی به کار دوباره ندارم پس چرا گفتند مذاکره مجدد! پیشنهاد دادند پول بیشتری بگیرم  تا من بیایم پای میز مذاکره که وکیلم پاسخ منفی داد و گفت من برنامه ای برای کار با باشگاه ندارم که بخواهم هم شرط بزارم هم پول بیشتری بگیرم.

*نه مذاکره ای در کار بود و نه نماینده ای در دوحه داشتم. اصلا چطور ممکن است باشگاه برای مذاکره با من یک فرد پرسپولیسی را به دوحه بفرستد؟! وقتی مشکل نوع پرداخت حل شد من برنامه تمرینی را برای کاپیتان و اعضای تیم فرستادم تا اجرا شود. تیم فنی من برنامه ریزی تعطیلات را نیز هماهنگ کرده بود و خودم هم کمپ زمستانی و بازی های دوستانه را برنامه ریزی کرده بودم ولی بعد که دیدم برخی مداک دستکاری شده بود همچون آب سردی بر پیکر این اجازه را نداد که خودم را قاتع کنم تا دوباره با استقلال همکاری داشته باشم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: