پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مرتضی آقاخان بازیکن پیشین تیم فوتبال پیکان، فصل گذشته با صلاحدید شفر به استقلال پیوست تا نخستین خرید آبی‌ها برای لیگ هجدهم باشد.  

در ابتدا به نظر می‌رسید آقاخان که فصل خوبی را با پیکان گذرانده بود و در تقابل‌های خودروسازان مقابل پرسپولیس، بازی متعصبانه‌ای به نمایش گذاشته بود، گمشده استقلال است و می‌تواند خط حمله این تیم را زهردار‌تر کند، اما مصدومیت، خیلی زود گریبان او را گرفت و آقاخان نتوانست حتی در یک بازی با پیراهن استقلال به میدان برود.

آقاخان در یک فصل و نیم گذشته از میادین دور بوده و همین موضوع باعث شد تا کادرفنی جدید استقلال تصمیم به انتقال قرضی او به تیم دیگری بگیرد. در همین راستا گفته می‌شد آقاخان در نیم فصل دوم به صورت قرضی برای تیم دیگری به میدان خواهد رفت، اما اکنون گفته می‌شود سرنوشت انتقال آقاخان به بازگشت میلیچ بستگی دارد و در صورتی که مدافع کروات آبی‌ها از تصمیمش مبنی بر جدایی منصرف نشود، آقاخان در لیست استقلال برای نیم فصل دوم باقی خواهد ماند.

گفته می‌شود همسر میلیچ مخالف بازگشت او به استقلال است و همین موضوع باعث شده تا مدافع کروات قید حضور در استقلال را بزند، با این وجود شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه استقلال همچنان منتظر بازگشت مدافع تیمشان هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: