پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: برای تعویق بازی با تراکتور صحبتی با ما نشده بود اما این تیم هم مانند سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان حق داشت یک روز بیشتر استراحت کند.
علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار پیکان مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ ابتدا صعود تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به اعضای این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم. حریف با توجه به این موضوع از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد و امیدوارم در مرحله بعدی هم موفق باشد.
وی افزود: هرچند مقابل یک تیم باشخصیت در خانه خودمان بازی سختی داریم. بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تیم ما هم طرفدار ندارد اما سعی می‌کنیم از ظرفیت میزبانی استفاده کرده و سه امتیاز را به دست آوریم. پیکان هم در طول این مدت تمرینات خوبی انجام داده و به جز 3-2 بازیکن شرایط سایر نفر‌ات مان خوب است.
رپرست تیم پیکان درباره تعویق یک روزه زمان این مسابقه عنوان کرد: هرچند برای تعویق این مسابقه صحبتی با ما نشده بود اما با توجه به فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان، تراکتور هم مانند سایر نمایندگان ایران در این مسابقات حق داشت یک روز بیشتر استراحت کند. 
مدیرروستا تصریح کرد: البته تیم پیکان با توجه به تعویق دیدار با تراکتور، یک روز کمتر استراحت می‌کند. اعتراض به این امر هم جز ایجاد تنش هیچ سودی برای ما ندارد و به همین دلیل اعتراضی به برنامه سازمان لیگ نداریم. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: