پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مرتضی پورعلی گنجی مدافع سابق تیم های نفت تهران و السد قطر که این روزها با پیراهن العربی در لیگ ستارگان قطر حضور دارد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مرد پرتغالی و سابق تیم ملی فوتبال ایران ادای دین کرد. 

مدافع تیم ملی که برای اولین بار حدوداً ۵ سال پیش توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد در متن منتشر شده خود از تغییر بزرگی که این مربی کارکشته پرتغالی در زندگی وی ایجاد کرد سخن گفت. متن مرتضی پورعلی گنجی در صفحه اجتماعی وی ضمیمه تصویری است که در آن وی در کنار سرمربی سابق تیم ملی در یکی از تمرینات این تیم دیده می شود. تصویری که نشان از رابطه صمیمی و دوستانه کی روش با مرتضی و تعداد زیادی از ملی‌پوشان ایران دارد. 

مدافع تیم ملی که امروز به مناسبت سالروز تولد کارلوس کی روش به وی ادای دین کرد پیش از رقابت های جام ملت های آسیا در استرالیا برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شد و در همان مسابقات توانست با جانشینی مدافع مصدوم تیم ملی، در کنار سید جلال حسینی زوج اصلی خط دفاعی ایران را تشکیل دهد و در پایان رقابت ها نیز به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران شناخته شود. او در متن خود آورده است:

شاید آن وقتی که گل مساوی را به عراق زده بودم و مثل دیوانه‌ها سمت هواداران ایرانی تیم ملی در استرالیا می ‌دویدم هنوز حواسم نبود که شما برای من چه کار بزرگی انجام داده اید. آن‌ وقتها 21 سالم بود و شما تازه من را از یک پست دیگر در قلب دفاع تیم ملی جای داده بودید و شاید، صادقانه من فکر نمی کردم که زندگی حرفه‌ای ام برای همیشه تغییر کرده است.

ممنونم آقای کارلوس کی‌روش بزرگ

تولدتان مبارک و تاچ وود!

WeXOpApa4jtZ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: