پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، شهرخودرو این فصل هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و همچنان هست، اما چند هفته‌ای است که با افت فاحش فنی روبه‌رو شده و این تنها به خاطر رفتن یحیی گل‌محمدی نیست؛ شهرخودور هم تلاش دارد به گونه‌ای جلوه دهد که لیگ برتر مهندسی شده است و همه زمین و زمان علیه این تیم است.

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ برتر چند روز پیش حرف خوبی زد. او گفت وقتی می‌گوییم لیگ برتر مهندسی شده بدین معنی است که سازمان لیگ برای قهرمانی یک تیم طرح و نقشه می‌کشد و این طرح و نقشه را می‌دهد به تیم‌ها اجرا کنند! آیا به معنی واقعی اینچنین است؟

واقعیت این است تیم شهرخودرو در هفته‌های اخیر از نظر فنی دچار افت شدیدی شده. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم دو باخت داشته. آیا لیگ قهرمانان آسیا هم مهندسی شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال قهرمانی یک تیم خاص است؟ شهرخودرو از آرایی که در خصوص بازیکنان این تیم صادر شده ناراحت است و در بازی با پرسپولیس این نفرات را در اختیار نداشت؛ طبیعتاً این حق برای باشگاه شهرخودرو محفوظ است به آرای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت اعتراض کند. مشابه این آرا در روز‌های اخیر در خصوص خیلی از تیم‌ها صادر شده و پنجره چند تیم دیگر هم بسته شد.

شهرخودرو اگر بخواهد روی این مسائل زوم کند باز هم امتیاز از دست خواهد داد و تکرار امتیازدهی نزول این تیم را در جدول رده‌بندی به همراه خواهد داشت. این امتیازدهی به طور حتم دلیل فنی دارد و بهانه‌هایی که دستاویز می‌شود امتیازات از دست رفته را توجیه نخواهد کرد. این رفتار را در روز‌های اخیر به نوعی سپاهان هم داشت که در بازی با ذوب‌آهن دو امتیاز حساس از دست داد؛ و این راهی است که پیشتر تراکتور هم رفته بود، اما ثمره اش از دست دادن جام بوده است.

شهرخودرو باید به فوتبال فکر کند. این تیم در یکی دو فصل اخیر با فوتبالش مورد بحث بوده نه حواشی‌ای که ایجاد کرد. البته هفته‌های باقی مانده فرصت خوبی است که هم در لیگ برتر امتیازات از دست رفته را جبران کند و هم لیگ قهرمانان آسیا را. البته قدم در این مسیر یا انتخاب مسیر دیگر به عهده شهرخودرو است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: