پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، باشگاه پرسپولیس تهران که روزهای پر از تلاطمی را دنبال می‌کند ساعات بحرانی را سپری می‌کند و تنها تا پایان امروز فرصت دارد تا از یک فاجعه دیگر جلوگیری کند؛ فاجعه‌ای که می‌تواند بار سنگینی به بدهی‌های کلان این باشگاه اضافه کند.

پس از جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام دادند و در نهایت یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید قرمز پوشان تهرانی معرفی کردند. گل‌محمدی که با باشگاه شهر خودرو قرارداد داشت، پس از چند دور مذاکره توافق شده است که با پرداخت مبلغی به صورت قانونی قرارداد خود را فسخ کند تا مشکلی برای هدایت پرسپولیس‌ نداشته باشد.

گل محمدی برای اینکه رضایت باشگاه شهرخودرو را به دست آورد مبلغی را پرداخت کرد و طبق توافقی که مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران با باشگاه مشهدی داشتند قرار شد بخشی از این رضایتنامه امروز، ۱۹ اسفندماه، به حساب این باشگاه واریز شود. یحیی که با جدایی از تیم ششم جدولی به صدرنشین لیگ نوزدهم پیوسته بود در جریان مذاکرات پیش از عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم قرار شد مبلغ دیگری را هم در این قرارداد بگنجاند تا بتواند رضایت کامل باشگاه شهرخودرو را به دست آورد.

شهرخودرو که حاضر نبود این سرمربی را در نیم فصل از دست بدهد پس از چند روز مذاکره راضی به دریافت چک یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی شده بود که قرار شد دو ماه پس از عقد قرارداد، یعنی امروز، پرداخت شود. در حالیکه وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس به دنبال شکایت برانکو ایوانکوویچ، گابریل، بودیمیر و همینطور مطالبات فصل جاری بازیکنانش کاملا مشخص است بعید به نظر می‌رسد آنها بتوانند تا پایان امروز این مبلغ را به باشگاه شهرخودرو بپردازند.

نکته جالب در این توافق سود باشگاه شهرخودرو از بدقولی مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در این توافقنامه پذیرفته بود در صورتی که نتواند در تاریخ ۱۹ اسفندماه چک یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی را نقد کند این مبلغ دو برابر شده و باید سه میلیارد تومان پرداخت کند! رضایتنامه دردسرساز گل محمدی که با گلایه‌ها تند مسئولان باشگاه شهرخودرو همراه بود اکنون برای آنها سود بزرگی خواهد داشت و در مقابل باشگاه پرسپولیس را با یک معضل بزرگ مواجه خواهد کرد که بالطبع تمرکز و شرایط تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی را درگیر خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: