پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی ۹۱، اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل اول با شهرخودرو همواره بالای جدول بود و تیم خوبی داشت، اما شرایط پرسپولیس با آن تیم زمین تا آسمان متفاوت است. کالدرون خوش‌شانس بود که در نیم‌فصل اول قهرمان شد، چون تیمش امتیازات لازم برای قهرمانی نیم‌فصل اول را کسب نکرد، اما لغزش سپاهان و استقلال، قهرمانی نیم‌فصل را به پرسپولیس هدیه داد.

وی در ادامه در خصوص شرایط گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس تصریح کرد: یحیی با پرسپولیس شروع سختی داشته، اما توانسته از دو بازی سخت با تراکتور و صنعت نفت آبادان پیروز خارج شود و اگر استقلال را هم شکست بدهد بخش زیادی از مسیر قهرمانی‌اش هموار می‌شود. دربی شبیه هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر لیگ نیست و پیش‌بینی‌اش سخت است، اما تجربه گل‌محمدی می‌تواند باعث پیروزی پرسپولیس شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون غیبت شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس به دلیل محرومیت و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت در دربی، افزود: شجاع مدافع مستحکمی است و غیبت او فرصت خوبی برای استقلال است و در آن سو غیبت دیاباته هم به نفع پرسپولیس است. دیدید که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان وقتی دیاباته مصدوم و از زمین خارج شد، تا مدت زیادی استقلال سردرگم بود.

داداش‌زاده در پایان در مورد تاثیرات دیاباته در استقلال، خاطرنشان کرد: دیاباته در استقلال افسانه شده است او در همه حملات و بسیاری از گل‌های استقلال نقش دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: