پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از مسئولان سپاهان باشگاه تراکتور نیز به طوررسمی با اهدای جام به پرسپولیس برای لیگ نوزدهم مخالفت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گستردگی ویروس کرونا مورد بحث قرار گرفته، ادامه رقابت ها است. در این خصوص یک پیشنهاد این است که مسابقات فصل جاری همین جا به پایان برسد و با توجه به فاصله پرسپولیس با تیم های دیگر در صدرجدول جام قهرمانی را نیز به این تیم اهدا کنند. البته این تصمیم با مخالفت مدعیان مواجه شده است.
بعد از آنکه باشگاه سپاهان به طور رسمی مخالفت خود با اهدای جام به پرسپولیس را اعلام کرد، حالا مسئولان تراکتور نیز مخالف این مساله هستند. میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور در این خصوص گفت: «هر لیگی آیین‌نامه خاص خود را دارد. این ویروس تنها در ایران نیست و تبدیل به مشکلی جهانی شده و لیگ‌های معتبری چون لالیگا و بوندسلیگا هم تعطیل شدند. مسئولان برگزاری ما می‌توانند از لیگ‌های معتبر الگو بگیرند اما نکته این است که بعضی آقایان دوست دارند پایان‌بندی هر موضوعی به نفع آن‌ها باشد.»
وی افزود: «تیم ما هم در لیگ و هم در جام حذفی از مدعی‌های اصلی قهرمانی است و تا آخرین لحظه تلاش خود را برای کسب این عناوین خواهیم کرد. این را بگویم که مهمترین مسئله سلامتی بازیکنان و ورزشکاران است اما اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود، نباید تصمیمی گرفته شود که به نفع یک تیم خاص باشد.»
گفتنی است؛ مسئولان سازمان لیگ نیز به طور رسمی اعلام کردند که موضع شان تعطیلی کامل مسابقات لیگ نوزدهم نیست و با این روند احتمالا طی یک ماه آینده مسابقات لیگ برتر از سر گرفته شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: