پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی و حسین حسینی که در لیگ‌های هفدهم و هجدهم برای فیکس بازی کردن و به اصطلاح شماره یک بودن با یکدیگر رقابتی همراه با چالش و حاشیه داشتند، برای لیگ نوزدهم هم زمان قراردادشان به پایان رسید و بازیکن آزاد شدند. از همان ابتدا هم مشخص بود که باشگاه از بین این دونفر باید فقط یکی را انتخاب کند و حفظ و تمدید همزمان قرارداد آنها به نوعی نشدنی است.

از طرف دیگر طبق مصاحبه‌ها و صحبت هایی که تا امروز از افراد مختلف منتشرشده دست کم شرط حسینی برای تمدید نبودن رحمتی و سیاست و برنامه امیرحسین فتحی مدیر عامل وقت باشگاه کنار گذاشتن بازیکنانی چون مهدی رحمتی و پژمان منتظری بود تا حاشیه و چند دستگی هایی را که در تیمش وجود داشت را و آنها را از چشم بزرگتر‌ها و کاپیتان‌های تیمش می‌دید برطرف کند. هرچند این دونفر شفاف و مستقیم در لیست مازاد قرار نگرفتند اما مدیران باشگاه با رفتارشان به آنها این پیام را رساندند که تمایلی برای حفظ و تمدید قراردادشان ندارند تا خودشان تصمیم به جدایی بگیرند و با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند.

بعد از رفتن آنها هم باشگاه طوری وانمود کرد که خواهان بازگرداندن این دونفر است، اما مدیران سابق و افراد مطلع در استقلال مدعی‌اند که در دوران مدیریت قبلی هیچ علاقه و اراده‌ای برای ادامه دادن با رحمتی و منتظری وجود نداشت. بعدا جنگ و دعوای مجازی پزمان و خسرو حیدری و رحمتی نشان داد چه اتشی زیر خاکستر پنهان بوده و تصمیم مدیران برای قطع همکاری با این 3 بارزیکن به روش‌های مختلف چندان هم بی دلیل و بی منطق نبوده است.

 با نوسان حسین حسینی درون دروازه استقلال باعث شد تا حمایت حداکثری هواداران از او در مقابل رحمتی شکسته شود و برخی‌ها که خواهان رفتن گلر با تجربه تر و حفظ دروازبان آینده دار بودند تغییر موضع دهند. این موضوع در کنار شایعه بازگشت رحمتی به استقلال برای فصل بعد و در پایبان قرارداد یکساله اش با پدیده باعث شد تا جدال مجازی معروف بین این دو دروازه بان شکل بگیرد که نتیجه اش عملکرد بد هردو در لیگ قهرمانان آسیا و شکست تلخ تیم‌های آنها برابر پاختاکور ا بکستان و الاهلی عربستان بود.

امیر و رحمتی مدافع سینه چاک استقلال می‌شوند!؟

اینها مقدمه‌ای بود برای شایعه بازگشت رحمتی به استقلال برای فصل آینده که از گوشه و کنار شنیده می‌شود! در مقطعی که رحمتی از استقلال جدا شده بود هم نفراتی چون بهزادغلامپور و جواد زرینچه ادعا کردند که اگر زودتر به استقلال آمده بودند این دروازبان را در تیم حفظ می‌کردند. فعالیت‌ها و تحرکات اخیر مهدی رحمتی در فضای مجازی هم به این شایعه دامن می‌زند.

واکنش نشان دادن به ماجرای برنامه شب‌های فوتبالی و دفاع جانانه اش از استقلال و هوادران،تبریک گفتن به فرهاد مجیدی یا همان فرهاد عزیز به خاطر انتخابش به عنوان اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا به انتخاب کاربران که خودش هم یکی از کاندیداهای آن بود،استوری اش برای اتفاقی که در برنامه عصر جدید رخ داد و انتقاد از داور این برنامه و طبق شنیده‌ها تماس او با برخی بازیکنان برای واکنش نشان دادن به ماجرا که محمد دانشگر رفیق رحمتی به نوعی آن را مطرح کرد چند نمونه از حرکت‌های چند وقت اخیر شماره یک سابق در راستای منافع استقلال و دلبری از هواداران است. آنهم بعد از اینکه مدت‌ها به حوزه استقلال و مسائل مربوط به آن ورود نمی‌کرد.

در چند ماه اخیر برخی از پیشکسوتان مانند منصور رشیدی، جواد قراب، هادی طباطبایی از لزوم آشتی این دونفر و حضور آنها در کنار یکدیگر گفتند و بهزاد غلامپور مربی گلر‌های استقلال هم همچنان از لزوم حضور هم زمان آنها می‌گوید و آن را به سود استقلال می‌داند. علاوه بر رحمتی در چند وقت اخیر امیر قلعه نویی هم که از مدت‌ها قبل شایعه بازگشت او به استقلال مطرح شده برای استقلال و هوادارانش دلبری می‌کند. برخلاف روال همیشه در دفاع از استقلال پست می‌گذارد، از رد کردن چیشنهاد نجومی پرسپولیسی‌ها به خاطر هواداران استقلال می‌گوید و بیش از هر زمان دیگری به قرمز‌ها گیر می‌دهد و با حرف هایش توانسته تا حدودی دوباره بین هوادارانی که موفق ترین سرمربی شان در لیگ برتر را طرد کرده بودند برای خودش جا باز کند. حالا مشخص نیست هواداران بابت این همه حمایت رحمتی و قلعه نویی باید خوشحال باشند یا نه؟ این حمایت‌ها صرفا از روی عشق و علاقه است یا به شایعه و شنیده‌ها درباره بازگشت احتمالی آنها به استقلال ربط دارد؟!

به‌خصوص که بعد از رفتن استراماچونی تماس هایی با قلعه نویی برای بازگشت به استقلال گرفته شد و شنیده می‌شود او در پایان فصل از سپاهان جدا می‌شود. هرچند هنوز برای نتیجه گیری زود است و هنوز ساختار مدیریتی استقلال شکل نگرفته و کامل نشده و تکلیف نیمکت استقلال برای فصل آینده مشخص نیست .شنیده‌ها از استعفا و کناره گیری احتمالی فرهاد می‌گویند و پست‌ها و واکنش او به انتخاب سعادتمند و نیامدن موسوی هم مهر تاییدی بر آن است. به هرحال بعد‌ها بهتر می‌شود درباره چرخش ناگهانی رحمتی و قلعه نویی و تغییر رفتار آنها در قبال استقلال نتیجه گرفت و تحلیل کرد!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: