پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید نمی‌تواند درباره صلاحیت شخص کمک‌کننده به این باشگاه صحبت کند اما ۱۰ روز طول می‌کشد تا پول از خاورمیانه به حساب بازیکنان اروپایی انتقال پیدا کند.
به گزارش ایسنا، امیر سلطانی نماینده باشگاه استقلال در جلسه مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون پس از این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: جلسه خوبی بود و درباره پرونده باشگاه‌ها در فیفا و سازمان لیگ بحث شد. نبی و سایر دوستان پیشنهاداتی داشتند و به پیشنهادهای باشگاه‌ها نیز گوش دادند. خروجی جلسه این بود که قرار شد پیشنهاد باشگاه‌ها در اولین جلسه هیات رییسه بررسی شود و به عنوان قانون برای فصل بعد تصویب شود.
او درباره ماموریت برای جذب بازیکن و مربی خارجی گفت: هیچ صحبتی درباره این موضوع نشد و فقط قرار شد بازیکن خارجی که به ایران می‌آید، قراردادش معادل ریال بسته شود و دیگر بحث یورو و دلار نباشد.
سلطانی درباره پرونده‌های استقلال گفت: پرونده‌ها دو قسمت هستند. یک سری‌ها حکم نهایی گرفتند که نامه زدیم و درخواست کردیم از مطالبات ما در فیفا، این بدهی‌ها پرداخت شود. یک سری دیگر به BRC می رود و فرصت داریم که به آن‌ها برسیم. هیچ خطری در حال حاضر استقلال را تهدید نمی‌کند و خوشبین هستیم که پرونده‌های باشگاه هر چه زودتر حل شود.

معاون باشگاه استقلال در خصوص کمکی که برای پرداخت پول میلیچ و دیاباته گرفته شده است و صلاحیت شخص کمک‌کننده، تصریح کرد: من این شخص را نمی‌شناسم زیرا فقط مدیرعامل با او در ارتباط است. روند انتقال پول در کشورهای اروپایی بین ۳ تا ۵ روز طول می کشد این انتقال بین اروپا و خاورمیانه ۱۰ روز طول می کشد و باید صبر کرد تا ۲ یا ۳ روز دیگر که ببینیم پول به حساب بازیکنان می رود یا خیر. من درباره صلاحیت افراد نمی توانم صحبت کنم زیرا شخصی در یک سر دنیا کاری انجام داده و به من ربطی ندارد.

وی درباره کسر قرارداد بازیکنان گفت: کسر قرارداد قانون نیست و یک سری باشگاه‌ها و بازیکنان توافقاتی را انجام دادند و بخشی از حقوق خود را بخشیده‌اند تا باشگاه بتواند مشکلات مالی خود را حل کند.

سلطانی درباره شروع لیگ برتر گفت: همه دنیا درگیر این مسئله هستند و به همین سادگی ها قابل حل نیست. بازیکن از آمادگی خارج شده و نیاز به ۳۰ روز زمان برای بدنسازی دارد. بعد از آن ۴۵ روز طول می‌کشد تا بازی ها برگزار شود و سپس باید بین ۷۵ روز بین هر دو لیگ فاصله باشد که این مسئله را پیچیده می‌کند. باید دید فیفا و AFC چه نظری درباره این مسئله می دهند.

او درباره مثبت بودن این جلسه گفت: نبی تازه به این سمت منصوب شده اما عمری است که در فوتبال حضور دارد و آدم بسیار باتجربه‌ای در زمینه امور باشگاه‌ها و جلسات هستند و نظرات ایشان بسیار می تواند چاره‌ساز باشد.

نماینده باشگاه استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی دستیار جدید خواست و همان اوایل هم این درخواست را داشت. من نمی‌توانم درباره ناراحتی‌های مجیدی صحبت کنم و این درست نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: