پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، برخی از کانال‌های هواداری در فضای مجازی این‌طور عنوان کردند که بازیکنان پرسپولیس دیگر تحت نظارت مربیان این تیم قرار ندارند و تمرینات خود را به صورت انفرادی و با مربیان بدنسازی خصوصی دنبال می‌کنند.

این موضوع باعث عصبانیت شدید یحیی گل‌محمدی و دستیارانش شد. آن‌ها از این ماجرا به شدت شاکی هستند تا حدی که حتی نزدیک بود کار به انتشار بیانیه بکشد. بازیکنان پرسپولیس به چند دسته تقسیم شدند و هر گروه زیر نظر یک مربی، برنامه تمرینی می‌گیرد. آن‌ها باید گزارش تمرین کردن‌شان را هم به همان مربی ارائه بدهند.

اکثر سرخپوشان در تهران حاضر هستند و در پایتخت تمرینات انفرادی را دنبال می‌کنند، اما مشتاق بودند که فرصتی برای تمرین گروهی حتی در حد گروه‌های ۵ نفره داشته باشند که افشین پیروانی سرپرست و مدیر تیم پرسپولیس اجازه این کار را نداد. حالا سرخپوشان با حاشیه جدیدی مواجه شده‌اند مبنی بر اینکه به حال خود رها شده و شخصاً با مربیان بدنساز خصوصی تمرین می‌کنند.

احتمالاً این شایعه از مصاحبه یکی از بازیکنان پرسپولیس بیرون آمده؛ بازیکنی که مدتی قبل به زادگاه خود سفر کرده و عنوان کرده بود با یک مربی بدنساز خصوصی در حیاط منزلش منزل پدری خود تمرین می‌کند، اما به هر حال چنین موضوعی با عصبانیت گل‌محمدی روبه‌رو شد.

یکی از مربیان پرسپولیس در این مورد به ما گفت: «این همه زحمت می‌کشیم و برنامه‌ریزی می‌کنیم، تمرینات را زیر نظر داریم؛ آن وقت یک شایعه کوچک باعث عصبانیت ما می‌شود و خستگی را چند برابر می‌کند. امیدوارم شایعه‌سازان زحماتی که ما در تیم می‌کشیم را مد نظر قرار دهند و گاهی به ما حق بدهند که در این شرایط دست‌مان خالی است ولی با این حال سازماندهی بسیار خوبی برای تمرینات انفرادی داریم. نمی‌توانیم بازیکنان را به صورت فیزیکی زیر نظر بگیریم. مجبوریم از طریق تماس‌های ویدئویی و ارتباط تلفنی کار را مدیریت کنیم، اما هرگز این‌طور نبوده که تمرین را رها کرده و بی‌خیال باشیم. شایعه‌سازان بدانند برنامه‌های تمرینی ما برای بازیکنان در حال اجراست و گزارش عملکرد و آمادگی تک‌تک بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار دارد.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: