پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس در حالی حاضر به ادامه همکاری با کارگزار رسمی خود در راستای درآمدایی از برند خود نیست که حق فسخ یکطرفه در آن وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس هشتم آبان ماه ۱۳۹۸ با عقد قراردادی رسمی، مجوز استفاده از برند این باشگاه را برای درآمدزایی بهینه از آن در اختیار کارگزاری «آتیه داده‌پرداز» قرار داد تا بتواند بخشی از مشکلات مالی خود را حل و فصل کند.
شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس طبق بندهای مندرج در این قرارداد سه ساله موظف به جذب اسپانسر بوده که ۲۰ درصد از این قرارداد را به عنوان حق‌السهم خود دریافت می کرد.
آنها همچنین مجوز ایجاد اپلیکیشن را از باشگاه پرسپولیس گرفتند تا بتوانند با هر تراکنش اعضای آن برای پرسپولیس پول بیاورند. کارگزار رسمی بورس، صفحات رسمی پرسپولیس در اینستاگرام را نیز برای خود کرد تا بتواند با استفاده از جذب مخاطب، مصاحبه های اختصاصی با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم داشته باشند.
کارگزار طرف قرارداد با پرسپولیس در طول پنج ماه گذشته حاضر به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان در دو قسط به باشگاه پرسپولیس شد. مبلغی که بایستی از میزان درآمدهای باشگاه بابت فعالیت‌های اپلیکیشن محاسبه می شد اما انصاریفرد مدیرعامل وقت سرخ ها به ازای آن، دو فقره چک صادر کرد تا این پول، حالت قرض‌الحسنه پیدا کرده و سرخ ها را موظف به بازگشت آن کند.

جالب اینکه مدیران شرکت آتیه داده پرداز در اظهار نظر اخیر خود مدعی پرداخت ۲۵ میلیارد تومان به پرسپولیس شده اند که پرداخت آن را وظیفه خود ندانسته و تنها برای حل بحران بی پولی سرخ ها در اختیار این باشگاه قرار داده است.

کناره گیری انصاریفرد به دلیل اختلاف با هیات مدیره باشگاه سبب شد تا مشکلات سرخ ها با کارگزار خود بیشتر از همیشه شود.

جلسات متوالی مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه به همراه مهرداد هاشمی و علی رغبتی اعضای هیات مدیره با مدیران کارگزاری حاصلی را نه تنها در بر نداشت بلکه باعث شد تا سرخ ها اقدام به ارسال نامه درخواست خود مبنی بر فسخ قرارداد با آنها کند.

آتیه داده پرداز، فسخ قرارداد سرخپوشان با این شرکت را غیر قانونی دانسته و با ارجاع آنها به یکی از بندهای قرارداد اعلام کرده است در صورت انجام این کار توسط باشگاه پرسپولیس بایستی تمام هزینه های انجام شده به حسابشان بازگردانده شود.

مخالفت رسمی با درخواست فسخ قرارداد پرسپولیس در حالی صورت پذیرفت که صحبت هایی درباره انتخاب نهایی جانشین این کارگزاری نیز در ساختمان باشگاه مطرح شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: