پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در ماه گذشته اعلام کرد به هواداران قول می‌دهد که سند کمپ حجازی و مرغوبکار را در ۵ الی ۶ ماه پیش رو تحویل بگیرد و سند تک برگ آن را به دست بیاورد.

امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران انتقال مالکیت مکان‌هایی مثل کمپ حجازی به استقلال را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که بهتر است مدیران فعلی آدرس غلط به هواداران ندهند.

او همینطور اعلام کرد در سال ۹۰ علی فتح الله زاده اعلام کرده بود شش ماهه سند این کمپ را می‌گیرد و تا امروز که ۹ سال گذشته هنوز اتفاقی نیفتاده است. آشتیانی اعلام کرد استقلال مالک این کمپ نیست و وعده‌های مدیران باشگاه در این باره نادرست است.

فتح الله زاده، در گفتگوی امروز با برنامه در انتهای الوند گفت: "از واعظ آشتیانی به خاطر اتهامات بزرگی که به من زده شکایت می‌کنم و ان‌شاء‌الله او را در دادگاه می‌بینم! "

آشتیانی در گفتگو با ایلنا در واکنش به اظهارات مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: "به دلیل شفاف سازی این موضوع از شکایت ایشان استقبال می‌کنم. همینطور از آقای فتح الله زاده هم می‌خواهم که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنیم و با مدارکشان بیایند تا با هم مناظره کنیم؛ آن زمان مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه کسی راست می‌گوید و حرف چه کسی اشتباه است. "

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: