پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به خبر تمرین مخفیانه برخی تیم ها واکنش نشان داد.
مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به روز معلم اظهار داشت: ‌من این روز فرخنده را به همه معلم‌های کشور تبریک می‌گویم و دست همه آنها را می‌بوسم. امیدوارم آن‌ها همیشه سلامت باشند و ان‌شاالله مسؤولین کشور هم به فکر آن‌ها مخصوصا معلمان بازنشسته باشند، با خیلی از این عزیزان در ارتباط هستم، آن‌ها شایسته توجه خیلی بیشتر و زندگی خیلی بهتری هستند.بایدجلالی ادامه داد: من خیلی از این معلم‌ها را مخصوصا در حوزه فوتبال پایه می‌شناسم، معلم‌هایی که وقت، انرژی، زندگی و جوانی خودشان را به پای تربیت بچه‌های این مرز و بوم می‌گذارند و کمترین توقع را دارند. اگر قرار باشد فوتبال ایران در آینده تغییر کند، فقط اینگونه مربیان هستند که می‌توانند فوتبال و بازیکنان را تغییر بدهند.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: بازیکنان کماکان تمرینات فردی را دنبال می‌کنند و ما از راه دور به آنها برنامه می‌دهیم و بازخوردش را می‌گیریم. بچه‌های ما خیلی متعهدانه و عالی کار می‌کنند. من واقعا از همه آنها ممنون هستم و به آن‌ها و آینده تیم‌مان خیلی امیدوارم. وقتی تمرینات تیمی شروع شود فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر بدنی مشکلی نداشته باشند چون در طول این مدت بسیار نسبت به برنامه‌هایی که به آنها داده شده متعهد بودند.

وی در مورد اینکه آیا اطلاعی از زمان شروع تمرینات دارد، گفت: به ما اعلام شده که در این هفته به طور دقیق در خصوص زمان شروع تمرینات اطلاع می‌دهند.

جلالی در مورد اینکه در این مدت برخی تیم‌ها به صورت مخفیانه، گروهی تمرین می‌کنند، عنوان کرد:‌ من در این زمینه اطلاعی ندارم اما به هر حال باید همه به نظرات ستاد مقابله باکرونا احترام بگذاریم که این احترام در اصل احترام به خودمان و جامعه است.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر،‌گفت: به نظر من انجام ندادن مسابقات تبعات سختی برای تصمیم‌گیرنده‌ها دارد، بنابر این فکر می‌کنم همه باید همکاری کنیم تا ادامه مسابقات حالا به هر شکلی انجام شود. خیلی هم مشکل و سخت است وقتی شما می‌خواهید 9 بازی را در 40 روز انجام بدهید اما آن‌هایی که می‌خواهند تصمیم بگیرند راه دیگری ندارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: