پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر شبکه تلویزیونی استقلال توضیحاتی را پیرامون فعالیت این مجموعه ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی روزهای گذشته صحبت‌هایی پیرامون این موضوع که اسماعیل خلیل‌زاده شبکه تلویزیونی به نام استقلال را اجاره داده، در برخی رسانه‌ها مطرح شده، از سوی دیگر در زمان مدیریت گذشته قراردادی بین یک شبکه تلویزیونی و کارگزار رسمی باشگاه صورت گرفته که مدیرعامل این شبکه در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را ارائه کرده است.
علی‌آبادی مدیر شبکه تلویزیونی استقلال با اشاره به این موضوع که در دوره مدیریت قبل قراردادی را با حضور آقایان فتحی، منزوی، ماجدی و خلیل‌زاده به امضاء رسانده، اظهار داشت: دغدغه‌هایمان را به اعضای هیأت مدیره گفتیم و اعلام کردیم یک شبکه تلویزیونی رسمی را افتتاح می‌کنیم که پشتوانه این باشگاه باشد.
وی افزود: قرار بود باشگاه هزینه‌های جاری این شبکه مثل تولید محتوا را تقبل کند اما تا امروز این اتفاق رخ نداده و حتی ما دچار مشکلات مالی هم شدیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این شبکه متعلق به رئیس هیأت مدیره استقلال است یا خیر،‌گفت: این خبر درست نیست. شبکه تلویزیونی استقلال ربطی به اسماعیل خلیل‌زاده ندارد.
وی خاطرنشان کرد:‌ استقلال در این مدت همکاری لازم را با ما انجام نداد و برخی مدیران وقت کارشکنی‌هایی کردند. قرار بود بازیکنان استقلال بدون مجوز ما که در صدا و سیما هم ثبت مجوز این شبکه را دریافت کردیم، در رسانه‌های دیگر حضور پیدا نکنند.

وی خاطرنشان کرد: بارها با مسؤولان استقلال و مدیریت جدید تماس گرفتم اما آنها پاسخی به ما ندادند اما شنیده‌ام قرار است مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال امروز نشستی را با ما برگزار کند تا این مشکلات حل شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: