پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در ماه‌های اخیر و پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران، مباحث زیادی درباره مدت زمان قرارداد او مطرح شد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه زمان اتمام قرارداد سرمربی کروات و جوان تیم ملی تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین است، شرط مهمی را برای تداوم این قرارداد تا آن زمان اعلام کرد.

طبق اعلام نبی این قرارداد به صورت مرحله‌ای اجرا و طبق عملکرد اسکوچیچ اجرا می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بند‌های این قرارداد کارفرما (فدراسیون فوتبال) پس از اتمام مراحل مختلف باید براساس میزان رضایت خود از عملکرد سرمربی، برای ادامه همکاری تصمیم گیری کرده و در این باره با اسکوچیچ به توافق برسد.

احتمال دارد حتی در صورت صعود تیم ملی به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از ۴ بازی دور برگشت مرحله دوم این رقابت‌ها مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق با نارضایتی فدراسیون، ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی محقق نشود.

با این وجود فدراسیون در حال حاضر از اسکوچیچ حمایت کاملی انجام می‌دهد.

همچنین با توجه به اینکه دراگان طبق یکی از آیتم‌های موجود در قرارداد باید به صورت ماهانه گزارش فعالیت خود را به دپارتمان تیم‌های ملی حتی در زمان حضور نداشتن در ایران ارائه کند، اسکوچیچ در ایام قرنطینه کرونایی و همزمان با حضور در زادگاهش یعنی ریه کا کرواسی فیلم بازی‌های تیم ملی و حریفان آن، لیگ برتر و تیم‌هایی که از لژیونر‌های ایرانی استفاده می‌کنند را آنالیز می‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: