پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مسئولان باشگاه فنرباغچه که به دلیل قرار گرفتن این تیم در رتبه هفتم سوپرلیگ ترکیه، سرمربی خود را اخراج کرد و اکنون دنبال انتخاب جانشین برای او هستند، در هفته‌های اخیر مذاکرات مفصلی با مارک ویلموتس انجام دادند تا سرمربی سابق تیم ملی کشورمان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند، اما با توجه به شکایتی که بین فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس در فیفا در جریان است، مدیران باشگاه ترک قید حضور ویلموتس در ترکیه را زدند.

مسئولان باشگاه فنرباغچه وقتی شنیدند فدراسیون فوتبال کشورمان علیه ویلموتس به فیفا شکایت کرده، ادامه مذاکرات با سرمربی بلژیکی را متوقف کردند.

آن‌ها احتمال می‌دادند در صورت محکومیت ویلموتس در این پرونده مهم، فیفا پای باشگاه فنرباغچه را هم به ماجرا باز کند و حتی به دلیل «تحریک نفس ویلموتس از سوی باشگاه فنرباغچه برای فسخ یک طرفه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران» درصدد جرائم مالی باشگاه ترکیه‌ای و حتی بستن پنجره نقل و انتقلاتی قناری‌های زرد (لقب فنرباغچه) برآید. همین عامل سبب شد ترک‌ها پیش از ایجاد هرگونه دردسری پرونده ویلموتس را ببندند.

مارک ویلموتس برای دریافت ۶ میلیون غرامت از فدراسیون فوتبال ایران اقدام به طرح شکایت در فیفا کرده است.

اکنون اوزه بیو دی فرنچسکو، سرمربی ایتالیایی سابق رم و همچنین هموطن او یعنی مارکو جیامپائولو که سابقه هدایت میلان را دارد، اصلی‌ترین گزینه‌های مدیران فنرباغچه هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: