پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، ذکریا آلپ در گفتگو با روزنامه صباح عنوان کرد: زندگی در شرایط قرنطینه کار ساده ای نیست. ما باید برنامه داشته باشیم تا از لحاظ جسمی و روحی شرایط خوبی را به دست بیاوریم. توصیه ما به داوران این است که در پارک ها، میادین ورزشی و... حضور پیدا نکنند و تمرینات خود را در خانه انجام بدهند. ما متوجه شده ایم که تست کرونای دو داور حرفه ای مثبت اعلام شده که این خبر خوبی نیست.

او گفت: ما اولویت این را داشتیم که کارهای بنیادی درباره VAR را در ترکیه انجام دهیم اما کرونا این را به تاخیر انداخت. الان بسیاری در اسپانیا و ایتالیا جان خود را از دست می‌دهند اما اگر یک چیز ساده را رعایت کنند این اتفاقات کمتر می‌شود: از خانه بیرون نروند، دست های خود را بشویند و از دستکش و ماسک استفاده کنند. ما الان در فدراسیون فوتبال امکان انجام دورکاری را فراهم کرده‌ایم و کارمندان می‌توانند با حضور در خانه به کار خود برسند.

آلپ درباره شرایط داوران نیز افزود: ما اجازه دادیم که داوران با رسانه ها صحبت کنند. این یک مسئولیت فردی است که همه باید در آن سهیم شویم. آن ها می توانند درباره هر موضوعی گفتگو کنند و به طور مثال در مورد اشتباهات خود، بازی های حساس و... نظر بدهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: