پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم کارش را برای فصل بعدی لیگ برتر آغاز کرده است، گفت: هر باشگاه دیگری هم جای پرسپولیس بود می‌خواست لیگ ادامه پیدا کند.
سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه روز گذشته اش با محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جواد نکونام سرمربی تیم گفت: وجود افرادی مثل آقای علی محمدی در ورزش ما نعمت است. بر عکس بعضی از مدیران مجموعه های صنعتی، محمدی آدم متواضعی است و به انجام کار گروهی اعتقاد دارد.
وی با اشاره به پیش بینی برنامه های فصل آینده فولاد در جلسه روز گذشته تاکید کرد: ما عملاً کارمان را از دیروز آغاز کردیم. نمی توانیم منتظر کرونا بمانیم و صرفاً ببینیم که چه اتفاقی می افتد. باید بر اساس برنامه نقاط ضعف را برطرف کنیم. در جلسه دیروز خط و مشی و استراتژی باشگاه برای فصل بعد مشخص شد. استراتژی ما رقابتی است و بر اساس آن پیش می رویم. اولویت ما هم حفظ صد درصدی تیم و تکمیل پازل ها و نقاط ضعف است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال که آیا ادامه کار این باشگاه با جواد نکونام برای فصل بعد قطعی است؟ یادآور شد: بحث جدایی برای هرکسی می تواند پیش بیاید ولی جواد نهالی را در باشگاه فولاد کاشته است و می خواهد در قالب کار تیمی این نهال را تبدیل به درخت تنومندی کند. ما دیروز صحبت کردیم. خود جواد قهرمان باهوشی است و شرایط را بررسی می کند. بدون شک شرایط فولاد برای سال آینده از خیلی از باشگاه ها بهتر است.

آذری درباره اینکه آیا او هم قراردادش را با فولاد برای سال بعد تمدید کرده است، گفت: من به این مسائل فکر نمی کنم. با دستور مستقیم آقای محمدی به فولاد آمدم. در جلسه روز گذشته هم دستور اکید ایشان ادامه همکاری بود. تا وقتی فولاد مرا بخواهد در این باشگاه می مانم. اینجا شرایط خوبی دارد و به ما احترام می گذارند. فولادی ها قدرشانس عملکرد و زحمات هستند و به کار در این باشگاه افتخار می کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه صحبت هایش در خصوص اصرار پرسپولیس بر برگزاری لیگ و مخالفت تعدادی از باشگاه های دیگر، خاطرنشان کرد: ابتدا باید بگویم تصمیم نهایی برای شروع لیگ یا تعطیلی آنرا ستاد مبارزه با کرونا می گیرد. پرسپولیس هم حق دارد از مواضعش دفاع کند. نباید به پرسپولیس خرده گرفت چون اگر این کار را نکند نشان می دهد به منافع باشگاه و هواداران بی توجه است. شاید هر باشگاه دیگری هم جای پرسپولیس بود، همین کار را می کرد. ما هر حرفی هم بزنیم در این حوزه تصمیم گیر نیستیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص بند جنجالی قرارداد کارلوس کی روش (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) مبنی بر پاداش سومی جام ملت های آسیا هم گفت: من از مفاد قرارداد اطلاع ندارم و نمی توانم دقیق اظهارنظر کنم اما شناختم از این مربی خوب است. کی روش از خیلی از ما که ادعای مسلمانی داریم، انسان متشرع‌تر و حلال‌خورتری است. شما می دانید من تنها مدیرعاملی بودم که با کی روش در زمان سرمربیگری اش دعوا کردم ولی این دیدگاهی است که از او پیدا کردم.

آذری در پایان اظهار کرد: کی روش برای حتی یک سِنت از پولش عرق ریخته و حرف مفت نمی زند. اگر این بند در قراردادش آمده درست نیست که آبروی کشور را با شکایت به دادگاه CAS ببریم. اگر بندی در قرارداد کی روش آمده پولش را پرداخت کنیم تا آبروریزی دیگری پیش نیاید چون این مسائل روی حضور مربیان بعدی در تیم ملی و کشور ایران هم تاثیرگذار خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: