پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، علیرضا اکبرپور، ستاره اسبق استقلال گفت: بی‌ادبی کردن نشانه شخصیت افراد است و من تا به امروز به کسی فحاشی نکرده‌ام و کری خواندن و شوخی در فوتبال همیشه وجود داشته است. من گفتم پرسپولیس قبلاً در سوپرجام بدون انجام بازی جام گرفت. آیا دروغ گفتم که فحش دادند؟ الان هم می‌گویم پرسپولیس بدون بازی مقابل سپاهان سه امتیاز گرفت، آیا دروغ است؟ اگر لیگ تعطیل شود هم جام را به آن‌ها می‌دهند، اما اینکه جام قهرمانی حذفی را در صورت تعطیلی به پرسپولیس بدهند، بعید می‌دانم. خب من که حرف زشتی نزدم پس دنبال توهین نباشند.

اکبرپور افزود: من اهل زیاد حرف زدن نبودم و حرفم را در زمین با عملکردم می‌زدم و مثلاً گل سه امتیازی‌ام به پرسپولیس توانمندی‌ام بود و نه قبل و نه بعد از بازی شعار ندادم و به کسی بی‌احترامی نکردم.

سرمربی تیم نوجوانان استقلال درخصوص سرنوشت لیگ گفت: به نظر من و این‌طور که مسئولان می‌گویند شمار بیماران و کشته شدگان کاهش داشته و دارد و با این آمار احتمالاً تا ماه آینده بیماری خیلی کمتر می‌شود. اگر شرایط مهیا نباشد، باید لیگ نیمه‌تمام بماند و همین لیگ نوزدهم در فصل آینده با همین تیم‌ها از اول برگزار شود در غیر این صورت با حفظ مسائل بهداشتی می‌توان بدون حضور تماشاگر بازی‌ها را به پایان رساند و با توجه به شرایط استقلال و آماده شدن مصدومان و یک بازی عقب افتاده آبی‌پوشان می‌توانند شرایط شان را در جدول بهبود ببخشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: