پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، بهترین اتفاقات ممکن برای محمد محبی بازیکن بوشهری تیم سپاهان در یک فصل رخ داده و به صراحت این‌طور می‌توان گفت او یک‌شبه ره صدساله را طی کرده است. او فصل گذشته با دستمزدی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی می‌کرد که درخشش او در ترکیب این تیم ضمن رهنمون کردن شاهین به لیگ برتر، او را مورد توجه تیم سپاهان قرار داد. محمد محبی خیلی زود در سپاهان فیکس شد و توأمان هم به تیم امید دعوت شد و هم تیم ملی و اخیراً هم خبر رسیده مورد توجه یک تیم لالیگایی قرار گرفته است.

پیش‌تر تیم لژیا ورشوی لهستان خواستار عقد قرارداد با این بازیکن ایرانی شده بود و مدیر ایرانی باشگاه شارلروا هم برای باشگاه سپاهان پیام فرستاده بود که حاضر است با پرداخت مبلغ مد نظر باشگاه سپاهان این بازیکن را بصورت دائمی در اختیار بگیرد. مضاف بر اینکه صحبت از حضور محمد محبی در دو تیم پرتغالی هم مطرح شده بود.

به هر صورت امروز دعوتنامه تیم اسپانیایی در دستان محمد محبی و باشگاه سپاهان است و هر بازیکن دیگری هم جای محبی بود، عزم خود را برای رفتن جزم می‌کرد چراکه بازی در لالیگا و برابر ستاره‌های مطرح دنیا در این شرایط سنی وسوسه‌انگیز است.

اما اسم تیمی که در لالیگا محمد محبی را می‌خواهد، چیست؟ تیمی که محمد محبی را می‌خواهد گرانادا تیم نهم جدول لالیگاست. تیمی که در ۲۷ بازی انجام داده در این فصل از بازی‌ها به تعداد بردهایش یعنی ۱۱ دیدار باخت داشته و در دیگر دیدار‌ها هم به نتیجه مساوی دست یافته و این نشان می‌دهد گرانادا تیمی تهاجمی است. اینکه علاقه زیادی به تساوی ندارد و برای بردن بازی می‌کند؛ کما اینکه این سیستم در برخی از بازی‌ها منجر به شکست این تیم شده است.

۳۳ گل زده در کنار ۳۲ گل خورده دستاورد این تیم در ۲۷ بازی انجام داده در لالیگا بوده است. یکی از علاقه‌مندی‌های گرانادا برای در اختیار گرفتن این بازیکن مبلغ آزاد‌سازی او است ضمن اینکه قرار نیست در فصل ابتدایی حضور محمد محبی در لالیگا دستمزد کلانی به این بازیکن ایرانی بپردازد. البته این رسم حرفه‌ای باشگاه‌های اروپایی است. اینکه به هیچ ستاره‌ای در ابتدای راه پول کلانی نمی‌پردازند و در ادامه مسیر با دستاورد‌های بازیکن برای باشگاه، دستمزد نیز افزایش پیدا می‌کند.

آزاد‌سازی محبی با ۱۲۰ هزار دلار!

محمد محبی با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار به تیم سپاهان می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند و راهی تیم گرانادا شود! این بدین معنی است که تیم اسپانیایی برای در اختیار گرفتن این ستاره ایرانی قرار نیست هزینه زیادی را متحمل شود.

به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان در ابتدای فصل تصور نمی‌کرد محمد محبی اینقدر به سرعت رشد کند و در همان سال ابتدایی حضور در ترکیب تیم مورد توجه باشگاه اسپانیایی قرار بگیرد. به طور حتم اگر باشگاه سپاهان چنین موضوعی را پیش می‌کرد، مبلغ بیشتری برای رضایتنامه او در نظر می‌گرفت. پیش‌تر شاهد این اتفاق در تیم ذوب‌آهن هم بودیم. باشگاه ذوب‌آهن در قرارداد رضا شکاری قید کرده بود که این بازیکن با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌تواند راهی تیم خارجی شود. رضا شکاری پیش از حضور در روبین این پول را به ذوب‌آهن داد که باشگاه ذوب‌آهن طلب مبلغ بیشتری کرد، اما در نهایت رأی فیفا هم همین ۱۰۰ هزار دلاری بود که در قرارداد رضا شکاری بدان اشاره شده بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: