پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، تیمی که استقلال در مرحله پلی‌آف با آن تقابل کرد. طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه استقلال، قایدی در تماس با یکی از مدیران باشگاه تمایل خود را برای لژیونر شدن اعلام کرده و در مقابل باشگاه استقلال اعلام کرده جدایی فقط در پایان فصل آن هم به شرطی که خواسته‌های مالی باشگاه برآورده شود ممکن خواهد بود.

مهدی قایدی در ابتدای حضور در استقلال با این تیم قرارداد ۳ ساله بست و این فصل سومین فصل حضور او در استقلال است اما ستاره آبی‌ها برای جدایی در پایان فصل باید برای دریافت رضایت‌نامه اقدام کند چراکه به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده و نمی‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. مهدی قایدی که در حال حاضر با ۹ گل در لیگ برتر یکی از مدعیان آقای گلی این فصل است اعلام کرده در پایان فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و مشکلی هم با حضور در یکی از تیم‌های عربی ندارد.

او بر این باور است برای لژیونر شدن بهتر است ابتدا با تیم‌های عربی استارت بزند. قایدی می‌خواهد مسیر مهدی طارمی را ادامه دهد که ابتدا در فوتبال قطر بازی کرد و حالا به فوتبال پرتغال رفته است. نکته مهم دیگر این‌که قایدی در صورت حضور در تیم‌های عربی بهتر می‌تواند خواسته‌های مالی باشگاه استقلال را برآورده کند چراکه تیم‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن بازیکن آسیایی پول رضایت‌نامه کلانی نمی‌دهند.

همه این‌ها به کنار؛ مهدی قایدی هنوز به طور رسمی از باشگاه‌های خارجی پیشنهادی نداشته. البته مدیر برنامه‌های او در تلاش است زمینه حضور این بازیکن را در یکی از تیم‌های اروپایی فراهم کند. قایدی با ۶ پاس‌گل در فصل جاری نشان داده در خلق موقعیت گل برای هم‌تیمی‌های خود موفق بوده است. او در اولین و دومین فصل حضور در استقلال فروغی نداشت و حتی در دوره مربیگری شفر از اردوی آبی‌ها کنار گذاشته شد اما با آمدن استراماچونی این بازیکن احیا شد و یکی از ستارگان تاثیرگذار تیمش لقب گرفت‌.

با توجه به درخششی که باشوی کوچک در لیگ نوزدهم داشته، مسلما کار سختی برای پیدا کردن مشتری‌های متمول عربی نخواهد داشت و احتمالا با یک پیشنهاد خوب می‌تواند رضایت استقلال را هم برای صدور رضایت‌نامه خود جلب کند. طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال قایدی با پرداخت ۷۰۰هزار دلار می‌تواند رضایت‌نامه خود را از این باشگاه بگیرد.

مسلما دریافت این مبلغ خیلی از مشکلات مالی آبی‌ها را حل خواهد کرد و به نوعی هم استقلال به خواسته خود می‌رسد و هم قایدی با حضور در یک لیگ جدید چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود آغاز خواهد کرد. با این شرایط در تابستان پیش رو باید منتظر جدی‌تر شدن پروژه حضور ستاره تکنیکی فوتبال ایران در یکی از لیگ‌های متمول عربی و به احتمال فراوان لیگ قطر یا کویت باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: