پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: به جایی جز ورزشگاه شهدای فولادخوزستان برای میزبانی فکر هم نمی‌کنیم.
​به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولادخوزستان درباره وضعیت تیم و اردو در تهران گفت: امروز برای سومین مرتبه تمامی بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا دادند، بار نخست موردی نبود اما بار دوم پنج مورد مثبت داشتیم. آن‌هایی که تست‌شان مثبت بود را در قرنطینه کامل نگه داشتیم ان‌شاءالله تست‌ها همگی جوابشان منفی باشد اما اگر بیش از پنج نفر مثبت شد تمامی تمرینات را تعطیل خواهیم کرد.
مربی تیم فولاد خوزستان درباره دلیل اردوی فولاد در تهران گفت: تیم باید بدن‌سازی کند و در گرما نمی‌توان به خوبی این موضوع را انجام داد. با توجه به گرمای اهواز اردوی خود را در تهران برپا کردیم و تمرینات ما در تهران با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی آغاز شد تا برای دیدارهای آتی در لیگ‌برتر با آمادگی کامل حاضر شویم که پنج مورد مثبت شد و منتظر نتیجه آزمایش امروز خواهیم بود.

وی در مورد میزبانی تیم فولاد اینچنین توضیح داد: با تلاش ستاد مبارزه با کرونا در استان خوزستان و همچنین همکاری مردم ان‌شاءالله وضعیت در استان خوزستان روزبه‌روز بهتر خواهد شد و از این بحران عبور خواهیم کرد. نمی‌دانم گمانه‌زنی‌هایی که برای میزبانی می‌شود از کجا می‌آید، به هیچ وجه به جایی جز ورزشگاه شهدای فولادخوزستان برای میزبانی حتی فکر هم نمی‌کنیم.

رجبی همچنین درمورد بازی‌ها و هدف تیم فولاد نیز گفت: سیاست تیم ما همچنان بازی به بازی است، دو مسابقه متوالی در خانه داریم و این دو دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آتی بهترین نتایج را بگیریم تا دل مردم خوزستان و هواداران فولاد را شاد کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در انتها درباره غایبان تمرین نیز گفت: تنها آیاندا پاتوسی در اردوی ما غایب است، متاسفانه پروازهای آفریقای جنوبی لغو شده و در تلاش هستیم تا هرچه زودتر او را به اردو اضافه کنیم. ان‌شاءالله این ویروس هرچه زودتر از دنیا ریشه‌کن شود و سلامتی و آرامش به جامعه بازگردد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: