پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، تا پیش از منصوب شدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام بین او و فرانک لمپارد رابطه‌ای خوب و صمیمی وجود داشت که به زمان حضور هر دوی آنها در چلسی برمی‌گشت. زمانی که ژوزه هدایت آبی‌ها را بر عهده داشت و لمپارد کاپیتان و ستاره اصلی تیم او بود. اما حالا که لمپارد سرمربی چلسی و مورینیو سرمربی تاتنهام است، بازی دیروز دو تیم نشان داد که رابطه صمیمی این دو دیگر قابل ادامه نیست چون آنها حالا سکان هدایت دو تیمی را در دست دارند که هر دو لندنی بوده و رقابت سختی بین‌شان وجود دارد.

مورینیو و لمپارد بعد از بازی دیروز که با شکست 2-0 آقای خاص مقابل شاگرد سابقش به پایان رسید، تنها یکدیگر را به صورت نمادین در آغوش کشیده و در کنفرانسهای مطبوعاتی هم نژادپرستی روی سکوها را محکوم کردند. ولی این تنها مواردی بود که آنها با هم موافق بودند.

8HexIrgSj8Ho

مورینیو در صحبتهای خود آنتونیو رودیگر را به تقلب برای اخراج سون هیون مینگ متهم کرد و لمپارد هم در مقابل مدعی شد دروازه‌بان تاتنهام به خاطر حرکت خشن خود روی مارکوس آلونسو باید اخراج می‌شده. این تازه شروع حملات متقابل مورینیو و لمپارد به تیمهای یکدیگر بود.

ZTGE7uaN3MbO

لمپارد از اظهارات شیطنت‌آمیز مورینیو در مصاحبه بعد از بازی خود ناراحت بود. مورینیو با یک کنایه تند و تیز گفته بود چلسی خیلی راحت بارها و بارها به سیستم 4-3-3 برگشته که یادگار آنتونیو کونته در این تیم است. مورینیو سپس درباره ضربه‌ای که سون به پهلوی رودیگر زده بود و بازیکن چلسی طوری واکنش نشان داده بود که به اخراج سون بینجامد به شوخی گفت که حتما دنده‌های رودیگر بر اثر آن ضربه شکسته است.

4HFMfw5qb4Ts

لمپارد در واکنش به صحبتهای مورینیو گفت:" آن صحنه کارت قرمز داشت. نمی‌دانم بازیکن آنها دیگر چکار باید می‌کرد. من سون را بازیکن بزرگی می‌دانم و او از بیرون آدم خوبی هم به نظر می‌آید. ولی گاهی در فوتبال آدمها غریزی عمل می‌کنند و از این اتفاقها می‌افتد. به خصوص وقتی بازی بر خلاف میل شما پیش می‌رود و اعصاب‌تان را به هم می‌ریزد". لمپارد سپس در پاتکی به اظهارات مورینیو درباره بازیکن تیمش، دروازه‌بان تاتنهام گازانیگا را هدف گرفت و گفت او به خاطر حرکت خشنش روی مارکوس آلونسو باید از زمین اخراج می‌شده. این حرکت گازانیگا یک ضربه پنالتی در اختیار چلسی گذاشت تا ویلیان دومین گل خود را به ثمر رسانده و پیروزی 2-0 تیمش را تضمین کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: