پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مثل همه سال‌های اخیر این که کدام سلبریتی در فضای مجازی بیشتر پول درمی‌آورد از اخبار مهم روز به شمار می‌رود. لیستی از پردرآمدترین اینستاگرامرهای سال ۲۰۱۹ منتشر شده که نشان می‌دهد باز هم کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس در زمینه‌ای دیگر بیرون از مستطیل سبز اول است. رونالدو در سال ۲۰۱۹ به حساب خودش ۳۸,۲ میلیون پوند از طریق اینستاگرام اضافه کرده و طبیعی است این ستاره ۳۴ ساله که برای هر پست تبلیغاتی ۷۸۰ هزار پوند (۹۷۵ هزار دلار) دریافت می‌کند چنین درآمدی داشته باشد. کندال جنر مدل آمریکایی هم پردرآمدترین زن در اینستاگرام است و رده سوم را به خودش اختصاص داده. کندال درآمدی بالغ بر ۱۲.۷ میلیون پوند (۱۵.۹ میلیون دلار) از این شبکه مجازی داشته. او حتی از خواهرش کایلی هم بالاتر است که سالیانه ۳ میلیون پوند (۳.۸ میلیون دلار) در اینستاگرام درآمد دارد. دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس هم همچنان در روزهای بازنشستگی اصطلاحاً پول پارو می‌کند. او در اینستاگرام درآمدی ۸.۶ میلیون پوندی (۱۰.۷ میلیون دلار) دارد. ورزشکارانی که بین ۲۰ نفر نخست با بیشترین درآمد در اینستاگرام هستند را مرور خواهیم کرد.

۱) کریستیانو رونالدو – ۳۸,۲ میلیون پوند (۴۷.۸ میلیون دلار)

فوق‌ستاره پرتغالی که ۱۹۵ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و از معمولاً از موفقیت‌های ورزشی‌اش، خانواده و تمرین‌هایش عکس‌هایی منتشر می‌کند، ۳۸,۲ میلیون پوند (۴۷.۸ میلیون دلار) از اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ درآمد داشته. پدر ۴ فرزند که قرارداد آخرش با یوونتوس ۴ ساله بوده در باشگاهش سالیانه ۲۸ میلیون پوند (۳۶.۶ میلیون دلار) حقوق بدون مالیات می‌گیرد. او اینستاگرام را تبدیل به تجارتی سودآور کرده است. هزینه هر پست رونالدو ۷۸۰ هزار پوند (۹۷۵ هزار دلار)  است. رونالدو امسال مجموعاً ۴۹ پست تبلغاتی گذاشته که شامل کفش‌های نایکی، عطر مخصوص خودش با برند CR۷ و حتی یک سایت مشاوره برای جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

۲) لیونل مسی – ۱۸,۷ میلیون پوند (۲۳.۳ میلیون دلار)

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۱۹ از اینستاگرام مجموعاً ۱۸,۷ میلیون پوند (۲۳.۳ میلیون دلار) درآمده داشته است. ستاره ۳۲ ساله بارسلونا ۱۳۹ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و به ازای هر پست هم ۵۱۸ هزار پوند دریافت می‌کند. مسی که معمولاً عکس‌های زیادی همراه همسرش و ۳ پسرش منتشر می‌کند بخش بزرگی از درآمد اینستاگرامی‌اش را مدیون تبلیغات برای شرکت آدیداس است. مسی همچنین تبلیغ جواهرآلات «یاکوب» و چیپس «لِیز» از زیرمجموعه‌های پپسی را هم کرده است. او سال ۲۰۱۹ اقدام به انتشار ۳۹ پست تبلیغاتی کرده.

۴) دیوید بکام – ۸,۶ میلیون پوند (۱۰.۷ میلیون دلار)

دیوید بکام پردرآمدترین بریتانیایی در اینستاگرام است. اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد که ۴۴ ساله است برای هر پست در صفحه‌اش ۲۸۶ هزار پوند (۳۵۷ هزار دلار) می‌گیرد. او در سال ۲۰۱۹ با ۳۰ پست تبلیغ کرده است که مجموعاً ۸,۶ میلیون پوند (۱۰.۷ میلیون دلار) درآمد از این مورد داشته. بکام سال گذشته ۲۲۸ هزار پوند برای هر پست می‌گرفت که این مبلغ را سال ۲۰۱۹ افزایش داده بود. بیشترین تبلیغ بکام برای برند ساعت «تودور» و پوشاک «کنت اند کِرون» بوده است.

۶) نیمار – ۵,۸ میلیون پوند (۷.۲ میلیون دلار)

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که به نیمار معروف است هم ششمین سلبریتی پردرآمد اینستاگرام به شمار می‌رود. او سال ۲۰۱۹ درآمدی ۵,۸ میلیون پوندی (۷.۲ میلیون یورو) در این شبکه مجازی داشته، در حالی که برای هر پست ۵۷۸ هزار پوند (۷۲۲ هزار دلار) می‌گیرد. نیمار ۲۶ ساله در اینستاگرام ۱۳۰ میلیون فالوئر دارد. او در سال ۲۰۱۹ بیشتر مشغول تبلیغ کردن برای نایکی بوده است.

۷) زلاتان ایبراهیموویچ – ۳,۲ میلیون پوند (۴ میلیون دلار)

مهاجم باتجربه و خبرساز سوئدی هفتمین نفر در لیست پردرآمدترین‌های اینستاگرام است. زلاتان ایبراهیموویچ که به تازگی به میلان برگشته، در سال ۲۰۱۹ به حسابش ۳,۲ میلیون پوند (۴ میلیون دلار) از طریق اینستاگرام اضافه کرده است. ستاره سابق تیم‌هایی مثل یوونتوس، اینتر، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی ۳۸ پست تبلیغاتی در این سال منتشر کرده است. او که ۴۰ میلیون فالوئر دارد برای هر پست ۱۶۰ هزار پوند (۲۰۰ هزار دلار) دریافت می‌کند.

۹) رونالدینیو – ۲ میلیون پوند (۲,۶ میلیون دلار)

ستاره سابق بارسلونا هم دیگر بازنشسته‌ای است که بین پردرآمدترین‌ها قرار می‌گیرد. رونالدینیوی برزیلی ۲ میلیون پوند (۲,۶ میلیون دلار) در سال ۲۰۱۹ از اینستاگرام درآمد داشته. او که ۵۰ میلیون فالوئر دارد برای هر پست در این شبکه مجازی ۲۰۵ هزار پوند (۲۵۶ هزار دلار) دریافت می‌کند. رونالدینیوی ۳۹ ساله تبلیغ سایت شرطبندی و مرکز خرید را در سال ۲۰۱۹ کرده است.

۱۱) ویرات کولی – ۹۴۰ هزار پوند (۱,۱۸ میلیون دلار)

ویرات کولی بازیکن ۳۱ ساله تیم ملی کریکت هند هم در اینستاگرام درآمد خوبی دارد. او ۹۴۰ هزار پوند (۱,۱۸ میلیون دلار) در سال ۲۰۱۹ از اینستاگرام به جیب زده است. کولی که در صفحه‌اش ۴۶.۴ میلیون فالوئر دارد، برای هر پست ۱۵۷ هزار پوند (۱۹۶ هزار دلار) می‌گیرد. او برای شریک تجازی‌اش فیلیپسِ هند تبلیغ‌های زیادی کرده است.

۱۳) گرت بیل – ۸۷۲ هزار پوند (۱,۰۹ میلیون دلار)

ستاره ولزی رئال‌مادرید که سال ۲۰۱۹ حاشیه کم نداشته در ۳۰ سالگی درآدی نزدیک به یک میلیون دلار در اینستاگرامش دارد که ۴۲,۸ میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند. ۸۷۲ هزار پوند (۱.۰۹ میلیون دلار) درآمد گرت بیل در اینستاگرام بوده است. او برای هر پست ۱۷۴ هزار پوند (۲۱۸ هزار دلار) دریافت می‌کند و تبلیغ ۵ اسپانسر مختلف را کرده که مهم‌ترین آن‌ها هم آدیداس بوده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: