پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، کریستیانو رونالدو دیروز در شهر دبی حاضر شد تا جایزه بهترین بازیکن دنیا از نگاه گلوب ساکر را دریافت کند. رونالدو بعد از دریافت این جایزه که به شکل یک جام طلایی است در بازگشت از دبی، سوار بر هواپیمای اختصاصی خود در کنار این جام به همراه فرزندان و نامزدش عکس گرفت تا عکس خانوادگی او در کنار یک جام دیگر به یکی از سوژه‌های امروز رسانه‌های ورزشی تبدیل شود.

رونالدو با انتشار عکس خود به همراه جام بهترین بازیکن دنیای گلوب ساکر دبی، در حالیکه کنار نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندانش، کریستیانو جونیور 9ساله، آلانای 2ساله، اوای دو ساله و متئوی 2ساله نشسته نوشت:" از اینکه یک بار دیگر جایزه گلوب ساکر را بدست آورده‌ام، مفتخرم".

رونالدو در ادامه توضیح عکس خود نوشت:" شریک شدن این جایزه با خانواده‌ام برای من لحظه‌ای احساسی است. به خاطر مهمان‌نوازی‌تان از شما سپاسگزارم. به زودی در دبی می‌بینم‌تان".

88lKWOFiiGlZ

رونالدو که امسال در مراسم توپ طلا بعد از لیونل مسی و ویرژیل فن‌دایک در رتبه سوم قرار گرفته بود، بعد از فتح دوباره جام گلوب ساکر برای ششمین بار از خانواده‌اش تشکر کرده و آنها را عاملی مهم در موفقیتش دانست.

nFD11wl8G882

رونالدو در مراسمی که در شهر دبی برگزار شده بود تا جام بهترین بازیکن دنیای گلوب ساکر به او تقدیم شود گفت:" باید از خانواده‌ام تشکر کنم. از نامزدم، پسرم کریستیانو و سه فرزندم که حالا در هتل منتظر من هستند. همینطور از همه دوستانم، همه هم‌تیمی‌هایم در یوونتوس و تیم ملی، مدیر برنامه‌هایم و از همه کسانی که امشب از این مراسم حمایت کرده‌اند".

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: