پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، با تعطیلی لالیگای اسپانیا به دلیل فرا رسیدن کریسمس و سال جدیدی میلادی، لیونل مسی به زادگاهش شهر روساریوی آرژانتین برگشته است تا این ایام را در کنار والدین و نزدیکانش سپری کند.او در بازگشتش به آرژانتین اما اقدامی انجام داد که کمتر کسی انتظارش را داشت: تمرین برای حفظ آمادگی جسمانی‌اش در یک باشگاه عمومی.

674RBFcCQZUm

مسی 32 ساله و یارانش که روز چهارم ژانویه (شنبه هفته آینده) کارشان را با بازی در لالیگا مقابل رقیب همشهری اسپانیول از سر می‌گیرند، از هفته گذشته به تعطیلات رفته‌اند، اما او برای آماده نگه داشتن خود جهت بازگشت به میادین به یک سالن بدنسازی در رساریو رفته است. تمرین کردن او در تعطیلات تعجب‌برانگیز نبود، اما اینکه او با وجود داشتن یک سالن بدنسازی اختصاصی ترجیح داده در کنار هموطنانش در یک سالن بدنسازی عمومی تمرین کند، خیلی‌ها را غافلگیر کرده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

J9JsAHVlZ0gh

والنتینا جوره یکی از کارکنان سالن بدنسازی به نشریه «روساریو نوئسترو» گفت: او خیلی عادی مانند دیگر افرادی که به باشگاه می‌آیند، وارد شد. من نمی‌توانستم چیزی را که می‌بینم باور کنم. او مثل سایرین از وسایل بدنسازی استفاده کرد و به همه لبخند می‌زد. باورم نمی‌شد. گوشی تلفن همراهم منفجر شد. خبرنگاران و مردم از سراسر دنیا به من پیام می‌دادند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: