پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، باشگاه ویسل کوبه با حمایت مالک قدرتمندی همچون راکوتن(Rakuten) که به عنوان اسپانسر بارسلونا نیز فعالیت می کند موفق شد به اولین قهرمانی خود در سرزمین سامورایی ها برسد. بالا بردن جام امپراطوری نه تنها سرآغازی بر جاه طلبی های ویسل کویه در ژاپن بود بلکه آنها را به رویایی بزرگ همچون صعود به ACL رساند تا مسیر قهرمانی در قاره کهن را آغاز کنند.

در این بین اما نقش خریدهای خارجی در ویسل کوبه برای طی کردن این مسیر هم تعیین کننده بود به خصوص چهار ستاره ای که سابقه بازی برای بارسلونا را در کارنامه خود داشتند و با عناوین و افتخاراتی بزرگ سال های آخر فوتبال حرفه ای خود را در جی لیگ می گذرانند. آندرس اینیستا،سرخی سامپر و داوید ویا از اسپانیا در کنار توماس فرمایلن از بلژیک چهار بازیکن معروف ویسل کوبه هستند که حالا با صعود به لیگ قهرمانان هیجان در این تورنمنت را به اوج خود رساندند.

توئیتر رسمی ACL با هیجان زدگی خاص از این اتفاق علاوه بر خوشامدگویی به ویسل کوبه و طرفدارانش با انتشار تصویری از بارسایی های سابق در باشگاه ژاپنی در حال بالا بردن جام امپراطوری ژاپن از حضور آنها در فصل جدید لیگ قهرمانان ابراز شادمانی کرد، نفراتی که قطعا می توانند برجذابیت های این تورنمنت بیافزایند.البته در این بین داوید ویا بازنشسته شد و دیگر به میدان نمی رود اما سه نفر دیگر هستند و برای ویسل کوبه بازی می کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: