پایگاه خبری خانه فوتبال:

 تاتنهام ژوزه مورینیو پس از شکست خانگی از لیورپول امروز به مصاف تیم هفدهم جدول یعنی واتفورد آمده بود. میزبان پس از تغییر مربی توانسته بود خود را از قعر جدول کمی جدا کند و امروز به دنبال کسب پیروزی برابر شاگردان آقای خاص بود.
بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت در حالی که بهترین بخت را تاتنهام توسط لوکاس مورا ایجاد کرد.
ستاره برزیلی روی پاس دله آلی با گلر واتفورد تک به تک شد ولی نتوانست توپ را از او عبور دهد و سنگربان واتفورد با واکنش به موقع خود تیمش را نجات داد.
در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و دو تیم بارها موقعیت های گلزنی را خلق کردند که سهم تاتنهامی ها بیشتر بود. سون و آلی در دو سه موقعیت می توانستند تیم شان را پیش بیندازند ولی در این راه توفیقی کسب نکردند.
دقیقه 68 بازی شوت سون به بدن داوسون برخورد کرد و تاتنهامی ها اعتقاد به پنالتی داشتند که تصمیم داور توسط وی ای آر تایید شد و کار ادامه یافت.
دو دقیقه بعد شوت بازیکن واتفورد درون محوطه جریمه به دست فرتونگن برخورد کرد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد. دینی پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را گاسانیگا به زیبایی مهار کرد تا تاتنهام از دریافت یک گل حتمی نجات پیدا کند.
دقیقه 92 بازی روی پاس به جلوی اوریه این لاملا بود که تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی توپ را از روی خط برگشت دادند تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.//  "ورزش سه"

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: