پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی به برنامه بلندمدت رئال مادرید برای جذب کیلین امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن پرداخته و می‌گوید فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال برنامه‌ای دقیق طراحی کرده که در صورت موفقیت به حضور امباپه در برنابئو منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش جذب امباپه بلندمدت‌ترین استراتژی نقل و انتقالاتی‌ای است که پرز تا کنون طراحی کرده است. تا سال 2021 از قرارداد امباپه با باشگاه PSG تنها یک سال باقی خواهد ماند و در آن زمان PSG مجبور خواهد بود یا او را به مبلغی در حدود 150 تا 200 میلیون یورو به فروش برساند یا این ریسک را بپذیرد که او در تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

اولین کار رئال در این مدت این است که به تماس های غیرمستقیم با نمایندگان امباپه ادامه دهد تا مطمئن شود او در این مدت قراردادش با PSG را تمدید نخواهد کرد. اگر امباپه دست به چنین کاری بزند دستمزد او آنقدر بالا خواهد رفت که حتی رئال هم دیگر قادر به جذبش نخواهد بود. این همان استراتژی‌ای است که رئال برای جذب ادن هازارد در پیش گرفت و موفق شد.

مشکل اینجا است که اتفاقات اخیر در PSG ممکن است باعث شود امباپه زمانی که هنوز از مدت قراردادش با این تیم زمان زیادی باقی مانده تصمیم به ترک باشگاه بگیرد. رابطه او با توماس توخل به شدت به وخامت گراییده و امباپه قصد دارد در تیمی بازی کند که شانس او را برای فتح توپ طلا افزایش دهد.

01475586

امباپه بر اساس این گزارش در سال 2017 هم تا آستانه پیوستن به رئال مادرید پیش رفته بود و بر اساس گزارش ها رئال حتی حاضر شده بود برای جذب او مبلغ 214 میلیون یورو بپردازد. مشکل رئال در آن زمان درخواست دستمزد بسیار بالای امباپه بوده که 12 میلیون یورو بعد از کسر مالیات اعلام شده است. رئال در صورت قبول این دستمزد ساختار درون تیمی خود را به هم می‌ریخت چرا که در آن زمان سرخیو راموس و گرت بیل در ترکیب رئال بیشترین دستمزد را می‌گرفتند و انتقال پدیده نوجوانی که بخواهد بیشتر از این دو ستاره دستمزد بگیرد مسلما در ترکیب رئال درگیری‌هایی به وجود می‌آورد.

ولی حالا پرداخت دستمزدهای کلان به امباپه دیگر در درون رئال مشکل‌ساز نخواهد بود. او به ابرستاره‌ای در کلاس جهانی تبدیل شد که فتح جام جهانی را در کارنامه دارد و یکی از شانس‌های اصلی فتح توپ طلا در آینده است. فلورنتینو پرز به خوبی می‌داند که حضور امباپه در ترکیب رئال از نظر بازاریابی و درآمدزایی چقدر به باشگاه مادریدی کمک خواهد کرد و همه اینها دست به دست هم داده تا جذب ستاره فرانسوی به یکی از مهمترین پرونده‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید در سال های اخیر تبدیل شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: