پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، رقابت های لیگ برتر عراق در حالی دیروز پیگیری شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور فدراسیون فوتبال بازی ها را بدون تماشاگر اعلام کرد. با وجود این تصمیم اما نزدیک به سه هزار طرفدار تیم نجف عصر دیروز با حضور در ساختمان های مجاور و مشرف به ورزشگاه این بازی را از راه دور تماشا کردند.

mwnOOOLIojT0

انتشار تصاویر این حرکت عجیب و غیرمنتظره از سوی طرفداران نجف بازخورد گسترده ای در رسانه های دنیا داشت. در شرایطی که تمام جهان در مقابله با کروناویروس خواستار ممانعت از اجتماعات مردم و رویارویی آنها با یکدیگر هستند و توصیه می شود افراد در کارهای روزمره خود نیز حداقل یک تا دو متر فاصله داشته باشند طرفداران نجف دیروز صحنه های عجیبی را روی ساختمان های مجاور ورزشگاه رقم زدند.

hoXyend1SKxx

فصل تازه آغاز شده فوتبال عراق در حالی وارد هفته سوم خود شد که نجف در خانه به مصاف تیم کربلا رفته بود از همین رو طرفداران عصبانی این تیم بعد از این که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند به آخرین طبقه ساختمان نیمه کاره در مجاورت ورزشگاه رفته و نزدیک به سه هزار نفر از روی سقف این ساختمان نمایش نجف را نظاره کردند تا نشان بدهند ترسی از کروناویروس و شیوع آن ندارند.

جالب اینجاست مقامات عراقی در فرودگاه های این کشور از جمله در اربیل با مستقر کردن اکیپ های پزشکی از تمام مسافران تست کرونا می گیرند که یکی از این افراد کاپیتان سابق تیم ملی عراق و چهره محبوب فوتبال این کشور یونس محمود بود که دیروز از دوحه وارد اربیل شد.

fNojIuqLYats

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: