پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه اورتون با مالکیت فرهاد مشیری جدی ترین تیم خواهان مدافع فرانسوی بارساست. پیش از این، لوکاس دینیه، آندره گومس و سانتی مینا از بارسا راهی اورتون شده بودند.
به گزارش "ورزش سه"، آینده ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسا احتمالا در لیگ انگلیس و باشگاه اورتون خواهد بود.
تودیبو ژانویه 2019 از تولوز به بارسلونا پیوست. در مدت زمانی حضورش در بارسا، او نتوانست مربیان را به خود متقاعد کند و پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمستان گذشته به صورت قرضی به شالکه پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی است. رقمی که با توجه به شرایط فعلی پس از شیوع کرونا، پرداختش از سوی باشگاه آلمانی غیرممکن به نظر می رسد.

به این ترتیب تودیبو به بارسا باز خواهد گشت ولی باشگاه کاتالان که برای جذب مهره های مدنظرش در تابستان، نیاز به پول دارد، به فروش تودیبو فکر می کند.

2LLD2kWeVlcS

طبق ادعای اسپورت، باشگاه اورتون با مالکیت فرهاد مشیری در حال مذاکره برای تویبو است. پیشنهاد اول 20 میلیون یورو بود ولی با مخالفت بارسا به 25 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر افزایش یافت.

4LO0NfjN4pQJ

باشگاه اورتون برنامه های جاه‌طلبانه‌ ای دارد و قصد دارد فصل بعد خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال انگلیس مطرح کرده و بتواند از شانس‌های اصلی این لیگ به حساب بیاید. استخدام کارلو آنچلوتی یکی از اولین قدم های اورتون در این راستا بوده و حالا آنچلوتی هدایت پروژه باشگاه را به عهده گرفته است.

جذب تودیبو که چندی پیش لوتار ماتیوس از او به عنوان بهترین مدافع جوان حال حاضر اروپا یاد کرد نیز در راستاری همین اهداف صورت خواهد گرفت. در این بین اما همه چیز به سادگی میسر نخواهد بود.

طبق ادعای اسپورت، اختلاف دو باشگاه اما بر سر بندی در قرارداد است. بارسا تمایل دارد بند بازگشت را در قرارداد تودیبو بگنجاند ولی اورتون، مدافع فرانسوی را دائم و قطعی می خواهد.

رابطه دو باشگاه پس از انتقال دینیه، گومس و سانتی مینا از بارسا به اورتون بسیار خوب است و به نظر می رسد این مشکل هم پس از مذاکرات پیش رو حل و فصل شود و تودیبو به اورتون بپیوندد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: