پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سرخیو رومرو، دروازه‌بان دوم منچستریونایتد بیش از آنکه بخواهد به خاطر بازی‌هایش جلب توجه کند، اغلب به خاطر کارهایی که بیرون از زمین مسابقه انجام می‌دهد مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد. همین چند وقت پیش یعنی در ژانویه بود که گلر تیم ملی آرژانتین در حین ورود به کمپ کارینگتون برای تمرین کردن، با لامبورگینی مدل گالاردو ۱۷۰ هزار پوندی خود تصادف کرد و کلی خسارت به بار آورد. البته آسیب چندانی به خودش وارد نشد. او‌ در جدیدترین حرکت خود صدای همسایه‌های منطقه متمول‌نشین چشایر را درآورده است.

احداث پارک بازی بدون مجوز

سرخیو رومرو با همسرش الیانا و دو دختر نوجوان خود در منطقه چشایر منچستر زندگی می‌کند. چشایر بهترین منطقه منچستر است که فوتبالیست‌ها و افراد متمول در آنجا سکونت دارند. این دروازه‌بان ۳۳ ساله و همسرش تصمیم گرفتند برای پر کردن اوقات فراغت بچه‌های‌شان و صرفه‌جویی در زمان، از محوطه خالی باغ روبه‌روی خانه خود به‌عنوان‌ پارک استفاده کنند. رومرو برای تحقق ایده خودش و همسرش ۲۰ هزار پوند هم هزینه کرد و وسایل بازی خرید تا محوطه را کاملاً به شکل یک پارک کودک دربیاورد. حرکتی که فکر نمی‌کرد موجب اعتراض همسایه‌ها شود.

470732_899

اعتراض همسایه‌ها به رومرو

سروصدای بچه‌ها و تبدیل یک محیط ساکت به محلی که حالا بیشتر شکلی تجاری به خود پیدا کرده باعث ناراحتی و شکایت همسایه‌ها شده است. عده‌ای از همسایه‌ها نیز بر این باور هستند که احداث پارک کنار خیابان که محل رفت‌وآمد ماشین‌هاست برای بچه‌ها می‌تواند خطرات جانی در پی داشته باشد.

خانه رومرو نزدیک فرگوسن

یک اتفاق جالب درباره این پارک این است که عمارت ۸/۲ میلیون پوندی سرخیو رومرو نزدیک به خانه سرالکس فرگوسن است. سرمربی بازنشسته شده شیاطین سرخ اگر کمی کنجکاوی کند می‌تواند بازی بچه‌ها در پارک را نیز تماشا کند.

دستور به تخریب

ظاهراً به سرخیو رومرو دستور داده شده این پارک را تخریب و یا فضای آن را کمتر کند. پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این پارک بازی مساحت زیادی را در برگرفته است. جالب اینجاست این دروازه‌بان ۳۳ ساله یک سال پیش این پارک بازی را احداث و تجهیز کرده و از آن زمان تاکنون هرگز به فکر دریافت مجوز نیفتاده است!

۲ راه منطقی جلوی رومرو

رومرو که هفته‌ای ۷۰ هزار پوند از یونایتد دستمزد می‌گیرد، حالا دو راه بیشتر ندارد. یا باید پارک بازی را محدود و به کل تخریب کند، یا اینکه مجوزهای لازم و نظر مساعد همسایه‌ها را دریافت کند. شاید موقعی که رومرو به فکر ایجاد مکانی برای تفریح بچه‌هایش بود هرگز فکر نمی‌کرد قرار است چنین داستانی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: