پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره سابق فوتبال انگلیس با مشکل طاسی مواجه شده و به نظر می رسد حتی کاشت مو نیز مشکل او را رفع نکرده و آقای اسطوره با تیپ باورنکردنی اش سوژه رسانه ها شده است.

cDYVXFjdo1Ra

موهای کم پشت ستاره سابق منچستریونایتد دیوید بکهام که به همراه دخترش به خرید رفته بود سوژه رسانه ها شده و به نظر می رسد آقای اسطوره کچل می شود. در ادامه عکس های از تیپ جدید دیوید بکهام را در نیک صالحی مشاهده کنید.

تیپ جدید دیوید بکهام

عکس جدید دیوید بکام با سر تراشیده نشان داد که او دو سال بعد از کاشت مو همچنان با مشکل موهای کم‌ پشت مواجه است. دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس که در سالهای جوانی‌ اش به داشتن موهای پرپشت معروف بود و موهای او یکی از عوامل جذابیتش به حساب می‌ آمد اخیرا عکسی منتشر کرده که نشان می‌ دهد حتی با وجود عمل کاشت مو که دو سال پیش انجام داده همچنان با مشکل موهای سر کم‌ پشت روبرو است.

بکام دو سال پیش در سال ۲۰۱۸ به باشگاه مردان میانسالی پیوست که برای جلوگیری از طاسی دست به عمل پیوند یا کاشت مو زدند. اما حالا دو سال بعد از عمل کاشت مو، دیوید بکام عکسی از خود منتشر کرده که سوار بر اتوموبیل لندرور خود به همراه دختر هشت ساله‌ اش هارپر به یک سوپرمارکت رفته. آنچه بیش از همه در این عکس جلب توجه کرده موهای به شدت کم‌ پشت بکام است.

dRJOjpPhaWT0

یپ جدید دیوید بکهام با موهای کم پشت

تیپ جدید دیوید بکهام و حمایت او از کادر درمان

دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس به کمپین فوتبالیست‌های این کشور برای حمایت از کادر درمانی این کشور پیوست، کادر درمانی‌ای که این روزها در نبرد با ویروس کرونا به شدت در تلاش بوده و جان بسیاری را نجات می‌دهد.

در کمپین حمایت از کادر درمانی که در انگلیس آغاز شد، مردم این کشور دیشب ساعت ۲۰ روی بالکن‌ها رفته و به دست زدن و تشویق کادر درمانی پرداختند و از آنها در مبارزه‌شان علیه کرونا حمایت کردند. دیوید بکام هم یکی از ستاره‌های فوتبال بود که با انتشار ویدیویی از خود و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی به این کمپین پیوست.

بکام در حساب اینستاگرام خود با بارگذاری یک ویدیوی کوتاه نشان داد که در کنار فرزندانش مشغول دست زدن برای کادر درمان و تشکر و قدردانی از آنها است.

دیوید بکهام اسطوره انگلیسی

در این ویدیو که توسط ویکتوریا، همسر بکام، ضبط شده، اسطوره فوتبال انگلیس رو به دوربین می‌گوید:” ما خانواده بکام همگی برای شما دست می‌زنیم تا نشان دهیم از همه کسانی که با تلاش و زحمت در  کادر درمانی مشغول به کار هستند چقدر قدردانیم.

از همه پزشکان و پرستارانی که سلامت ما را تامین می‌کنند تشکر می‌کنیم. به خصوص با توجه به این که از خانواده‌‌ها‌یتان دور هستید. ما به شما افتخار می‌کنیم بچه‌ها، خیلی متشکریم”.

در بخش دیگری از کمپین حمایت از کادر درمانی انگلیس، طاق معروف استادیوم ومبلی در لندن دیشب به رنگ آبی نورافشانی شد که علامت نظام درمانی بریتانیا است.

خبر انلاین , ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: