پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، همسر کوبی برایانت بعد از چند روز زجر آور سکوت خود را شکست و از همه کسانی که در سرتاسر جهان این مصیبت را به او تسلیت گفته اند و با آن ها همدردی کرده اند تشکر کرده است. در ادامه صحبت های تلخ ونسا برایانت درباره مرگ همسر و دختر ۱۳ ساله اش را در Niksalehi بخوانید.

ونسا براینت، همسر کوبی براینت اسطوره فقید دنیای بسکتبال که در حادثه تراژیک سقوط بالگرد همسر و دخترش را از دست داده سرانجام سکوت خود را شکست و در اینستاگرام از این فاجعه صحبت کرد.

سه روز بعد از مرگ تراژیک کوبی براینت، اسطوره فقید دنیای بسکتبال و دختر سیزده ساله‌اش در سانحه سقوط بالگرد، ونسا براینت همسر کوبی سرانجام سکوت خود را شکسته و در اولین واکنش رسمی به این فاجعه در اینستاگرام به بیان شرایط فعلی خود و خانواده‌ اش پرداخت.

ونسا در اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد که به همراه عکسی از کوبی و دخترش و همه اعضای خانواده براینت منتشر شده است.

اولین-پست-همسر-کوبی-برایانت-600x660

عکس منتشر شده توسط همسر کوبی برایانت

ونسا براینت در این پست اینستاگرامی از میلیونها نفری که در این سه روز از آنها حمایت کرده‌اند تشکر کرده و می‌ گوید عشق و محبتی که در این مدت از مردم دریافت کرده و دعاهایی که آنها در حق کوبی و دخترش کرده‌اند برایش بسیار گرانبها بوده است.

صحبت های تلخ همسر کوبی برایانت درباره سانحه مرگبار

ونسا براینت در این باره نوشت:” درد و رنجی که در این لحظات می‌بریم را نمی‌توان با کلمات توصیف کرد. ولی چون می‌دانم که کوبی و دخترم هر دو می‌دانستند که مردم تا چه حد دوست‌شان دارند احساس آرامش می‌کنم. حضور آنها در زندگی ما برای همه اعضای خانواده موهبت بزرگی بود. ای کاش آنها تا ابد در کنارمان می‌ ماندند. بهترین موهبت‌های زندگی ما خیلی زود از این خانواده گرفته شدند”.

همسر براینت در ادامه پیام خود خبر از تاسیس بنیاد مامبا آن تری می‌دهد که با هدف حمایت از دیگر خانواده‌ هایی که با تراژدی‌ های بزرگ مواجه شده‌ اند تاسیس شده است.

اولین-پست-همسر-کوبی-برایانت-3

کوبی برایانت و دخترش جیانا

ونسا و کوبی براینت اولین بار در سال ۱۹۹۹ آشنا شده و در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند. آنها چهار دختر به نامهای ناتالیا، جیانا، باینکا و کاپری دارند که جیانا همان دختری است که در حادثه سقوط بالگرد در کنار پدرش جان خود را از دست داده است.

باشگاه لس‌آنجلس لیکرز، باشگاه کوبی براینت هم بالاخره سکوت خود را شکست و با انتشار یک پست توییتری کوتاه به اسطوره تازه در گذشته‌اش ادای دین کرد. در این پست توییتری اعلام شده که دیدار لیکرز مقابل کلیپرز به دلیل مرگ تراژیک براینت به تعویق افتاده است. اولین توییت لس آنجلس لیکرز بعد از فاجعه مرگ کوبی براینت و دخترش عکسی است که آنها را در کنار هم در یک قاب نشان می‌دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: