پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، جنیفر لوپز با نام مستعار جِی لو(J- lo) خواننده، بازیگر، صداپیشه، تهیه کننده، و طراح مد آمریکایی است.

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در شهر نیویورک به دنیا آمد. جنیفر لوپز دو خواهر دارد، خواهر کوچکش لیندا لوپز خبرنگار است. وی یک خواهر بزرگتر به نام لسلی هم دارد.جنیفر لوپز 4 بار ازدواج کرده است و دو دوقلوی دختر و پسر دارد.

جنیفر لوپز  اخیراً در مراسم "سوپر بول" در کنار دیگر ستاره موسیقی؛ شکیرا، اجرایی فوق العاده داشت، اکنون با یک رفتار دیگر مورد توجه قرار است. او واقعاً شماره تماس خود را در اختیار مخاطبان گذاشته است.

لوپز شماره تلفن خود را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد و صراحتا نوشت: "بله ، این واقعاً شماره من است". این جمله همانقدر که باعث تعجب شد، باعث خوشحالی عده زیادی از مخاطبان جنیفر لوپز نیز که مایل بودند با وی در ارتباط باشند، شده است. اکنون می توانید به دوستان خود بگویید که جنیفر لوپز را در فهرست مخاطبین خود دارید.

نامزدی-جنیفر-لوپز-و-الکس-رودریگز-11-600x478

به نظر می رسد جنیفر لوپز از برقراری ارتباط با مخاطبان خود بسیار خوشحال است چرا که صراحتا اشاره کرده است: لطفا به من پیام بدهید.  این شماره تماس من است: 305-690-0379. این توییت شامل یک لینک پیوند است که می توانید از طریق ان وارد مخاطبان لوپز شوید. البته هنوز مشخص نیست این سیستم تماس واقعاً کار می کند یا یک شوخی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: