پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، لباس نامتعارف شناگران زن ایرانی در یک کلیپ اینستاگرامی جنجالی شد. باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار کلیپ اینستاگرامی از برخی ملی پوشان شنای ایران نوشت: گروهی از ملی پوشان شنای کشورمان با ساخت کلیپی نامتعارف و ارسال آن برای فدراسیون جهانی شنا که مورد توجه آن‌ها قرار گرفت، حاشیه جدیدی را به وجود آوردند. این در حالی است که محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای کشورمان از این اتفاق بی اطلاع بود.

 343448_469

پس از تماس ما با ریاست فدراسیون شنا وی گفت در سریعترین زمان ممکن این اتفاق را پیگیری خواهیم کرد.

عکس شهره سلطانی بدون آرایش و با چشمان اشکبار

عکس : گلشیفته فراهانی ملکه مصر شد

 

 

واکنش فدارسیون شنا به کلیپ ملی پوشان شنای ایران

در همین حال رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به انتشار کلیپ ملی پوشان شنای ایران گفت: فدراسیون در حال بررسی ویدئوی منتشر شده بانوان شنای ایران در اینستاگرام فینا است.

وی افزود: ما به فینا ایمیل می‌زنیم و اعلام می‌کنیم که این ویدئو‌ها باید از درگاه ما ارسال شود. گویا فدراسیون جهانی هر ویدئویی را که شناگران ارسال کند پخش می‌کند و ارتباطی به فدراسیون ندارد. رئیس فدراسیون شنای ایران گفت: مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

چالش‌های اینستاگرامی و قرنطینه خانگی

فرارو درباره این خبر نوشته پیشتر نیز برخی ورزشکاران با ابداع چالش‌های مختلف در فضای مجازی سعی بر آن داشتند تا فضای یاس و ناامیدی حاکم بر جامعه در شرایط قرنطینه خانگی و شیوع کرونا را بشکنند و با استقبال زیادی نیز در فضای مجازی روبه رو شد و حالا این اقدام شناگران تیم ملی جنجالی شده و باید منتظر ماند عاقبت کار به کجا خواهد انجامید و واکنش رییس فدارسیون شنا و همچنین سایر مسئولان ورزشی به این اقدام ملی پوشان شنای ایران چه خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: