پایگاه خبری خانه فوتبال:

 یکی از مناطق بسیار معروف استانبول، میدان تکسیم یا همان میدان تقسیم می­باشد. این میدان در قسمت اروپایی شهر استابول قرار دارد و به دلیل قرار داشتن رستوران­ها و فروشگاه­های فروان در اطراف آن بسیاری از قرار­های روزانه مردم نیز در همان حوالی انجام می­شود. در اطراف این میدان هتل­های بسیار خوبی نیز وجو دارند که ه آسانی می­توانید با رزرو هتل استانبول از علی بابا، لیستی از هتل­ها را ببینید و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. در این نوشته سعی شده تا شما را با تعدادی از هتل­های اظراف میدان تکسیم آشنا کنیم.

دیدنی­ و جاذبه های اطراف میدان تکسیم

یکی از دیدنی­های میدان تکسیم، بنای یاد­بود جمهوری است که به­مناسبت پنجمین سالگرد جمهوری شدن دولت ترکیه در سال 1923 و پس از جنگ اسقلال در ترکیه ساخته شده است. این مجسمه در وسط خود میدان تکسیم قرار دارد. یکی از ویژگی­های خوب این میدان سیستم خوب حمل و نقل در آن قسمت است که به­وسیله آن به­راحتی می­توانید به نقاط مختلف دیگر سفر کنید. خیابان استقلال نیز با همه شلوغی و فروشگاه­ها و مراکز خرید خود می­توانید تجربه­ای از لذت­بخش از یک سفر را برای شما رقم بزند. اگر اهل بازدید از مراکز هنری هستید هم به شما توصیه می­شود حتما سری به مرکز فرهنگی آتاتورک در نزدیکی میدان تکسیم بزنید.

همانطور که در ابتدا گفتیم بسیاری از هتل­های خوب و مناسب استانبول در اطراف میدان تکسیم قرار دارند. علاوه بر این موضوع که هتل­های این منطقه از کیفیت بالایی برخوردارند، به آسانی و در نزدیکی هتل خود به همه چیز دسترسی دارید. قیمت اقامت در هتل­ها با توجه به بازه زمانی و خدمات متفاوت می­باشد که به راحتی و به صورت آنی می­توانید از قسمت رزرو هتل استانبول از علی بابا خدمات و قیمت­ها را به صورت آنلاین برای هر روزی که می­خواهید مشاهده کنید.

هتل آلکوچلر کبان(Alkoclar Keban Hotel)

هتل آلکوچلر کبان استانبول در خیابان استقلال در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد. علاوه بر تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی اتاق خود، یک قهوه­ساز نیز برای مسافران قرار داده شده است. لابی هتل بسیار بزرگ و زیباست. منظره دیدنی پنجره هتل می­توانید خود فضایی جذاب ر ا برای شما پدید آورد. از همه مهم­تر این­که رفتار پرسنل بسیار خوب و مودبانه است.

هتل تکسیم تاون (taximtown hotel)

هتل تکسیم تاون استانبول یکی از هتل­های سه ستاره رده میانی این شهر است که دارای امکاناتی همچون تلویزیون، مینی­بار و حمام در هر اتاق است. هتل دارای امکاناتی مثل سونا، اجاره خودرو و اینرنت رایگان نیز هست. یک اتاق کار نیز در هتل قرار دارد که با استفاده از آن می­توان به رایانه و دستگاه کپی نیز دسترسی داشت. از دیگر خدمات رفاهی هتل می­توان به داشتن خدمات خشک­شویی و امکان اجاره اتومبیل در آن اشاره کرد.

هتل فرونیا (Feronya Hotel)

هتل فرونیا در فاصله چند دقیقه­ای از میدان تکسیم قرار دارد. این هتل چهار ستاره از محیطی شیک و مورد پسند مسافران برخوردار است و به صورت 24 ساعته پذیرش مهمانان را انجام می­دهد. این هتل در هر اتاق دارای حمام، وسایل شخصی و یک تلویزیون است. در رستوران­های داخل هتل نیز غذا­های با کیفیت سنتی و مدرن ارائه می­شوند.

هتل لیون (Lion Istanbul hotel)

هتل لیون در مرکز استابول و در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد، که یکی از هتل­های ارزان و با کیفیت قابل قبول این شهر است.اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است و یک رستوران با انواع غذا­های ترکیه­ای هموراه آماده پذیرایی از شما است. این هتل نیز دارای مینی­بار، حمام اختصاصی، یک یخچال و تلویزیون در هر اتاق می­باشد. دسترسی این هتل به بسیاری از مکان­ها به صورت پیاده بسیار خوب است.

هتل الیون تکسیم استانبول (Alyon Hotel Taksim)

یکی از هتل­هایی که در فاصله بسیار نزدیکی به میدان تکسیم واقع شده است، هتل الیون تکسیم است. در هر اتاق، حمام اختصاصی، تلویزیون متصل به تمام شبکه­های ماهواره، آینه، کمد و سشوار قرار داده شده است. امکانات دیگری مثل صرافی، صندوق امانات، سالن زیبایی و اینترنت پر­سرعت نیز برای میهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

اگر قصد دارید فاصله بین دو قاره را با پا­های خود بپیمایید، کمی شهر استانبول را بررسی کنید. میدان تکسیم یکی از مناطق پر­رفت و آمد و دیدنی این شهر است. در اطراف این میدان مراکز و دیدنی­های بسیاری برای بازدید وجود دارد. بسیاری از هتل­های این شهر نیز در اطراف این میدان قرار دارند. رزرو هتل استانبول از علی بابا برای شما امکان بازدید و رزرو آنلاین هتل مورد نظر­تان را فراهم می­کند. در این مقاله تعدادی از هتل­های به­صرفه اطراف این میدان را نام برده­ایم. اگر تجربه هتل­های دیگری را در اطراف این میدان داشته­اید در زیر این مطلب می­توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: