پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم سابق تیم ملی معتقد است قهرمان سال‌های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران می‌توانست نمایندگان بیشتری در فهرست تیم ملی داشته باشد.
محسن خلیلی در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال، ابتدا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت:این دیدار جزو مسابقاتی بود که سرعت بالایی داشت و خیلی خوب برای پرسپولیس شروع و تمام شد. پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرد و در نهایت توانست سه امتیازی که بسیار با ارزش بود را کسب کند.
وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم با انگیزه ای بود و پیش از این استقلال را برده بود. به همین خاطر می توانست برای پرسپولیس هم دردسر درست کند اما پرسپولیس ۳ امتیاز سخت را از اصفهان بیرون آورد.
مهاجم سابق پرسپولیس درباره تعویض های یحیی گل محمدی در این بازی و گلزنی هر دو مهاجم تعویضی پرسپولیس گفت:تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید اینطور تعویض کند. خوشبختانه یحیی تعویض های هجومی خوبی انجام داد که نتیجه داد. در نیمه اول آل کثیر خیلی نتوانست موفق باشد اما دیدیم که مغانلو و عبدی به خوبی جای او را پر کردند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از نقاط مثبت پرسپولیس شخصیت پیروزی و بردن است. دیدیم که در بازی با ذوب‌آهن پرسپولیس روی اشتباه فردی گل خورد اما بقیه توانستند کنار خود همان بازیکنان این اشتباه را جبران کنند. اگر تیم می‌تواند در جریان بازی اشتباهاتش را جبران کند و به قول معروف کامبک بزند کاملاً شخصیت برنده شدن و قهرمانی را دارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره دعوت شدن پنج بازیکن از این تیم به تیم ملی برای مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین تاکید کرد: باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت اما انتظار می‌رفت از تیمی که چهار سال است قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا است نفرات بیشتری به تیم ملی دعوت شوند. هر چند می‌بینیم در فهرست تیم ملی بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند. آنچه مسلم است همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و امیدوار باشیم بتواند از مسابقات حساس این مرحله عبور کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: