پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از کنار رفتن رسول خطیبی از هدایت تیم تراکتور، فیروز کریمی مشاور فنی سرخ پوشان جای او را گرفت و تا امروز این مربی کهنه کار ۴ بار در نقش سرمربی روی نیمکت این تیم نشسته است.

فیروز کریمی کمتر از یک ماه پیش (۷ تیر) به عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان انتخاب شد و ۲ روز پس از آن در دیداری خانگی هدایت این تیم را مقابل ذوب آهن در دیداری حساس بر عهده گرفت که توانست میهمانش را با یک گل شکست دهد و کارش را با سرخ پوشان با پیروزی آغاز کند. این بازی در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد.

کریمی سپس در هفته بیست و ششم به مصاف استقلال رفت و در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشت، شکست خفیف ۲ بر یک را مقابل استقلال پذیرفت؛ که این تنها شکست وی با تراکتور در این مقطع است.

کریمی سپس در دو بازی پی در پی گل گهر و آلومینیوم را در تبریز و اراک با نتایج یک بر صفر و ۳ بر یک شکست داد تا با کسب ۹ امتیاز از ۱۲ امتیاز، تیمش را به رده چهارم رسانده و حالا امیدوار به کسب سهمیه آسیا (در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی) باشد.

چهار نکته از تراکتور در چهار دیداری که با هدایت فیروز کریمی به میدان رفته و می توان به آن اشاره داشت به شرح زیر است؛

۱- چهار بار به میدان رفته‌اند که حاصل آن سه پیروزی و یک شکست بوده است.

۲- در هیچیک از بازی‌های خانگی شان گل نخورده‌اند.

۳- در همه بازی‌های خود موفق به گلزنی شده‌اند.

۴- تنها تیمی بودند که در ۸ هفته اخیر توانسته‌اند به استقلال گل بزنند.

سرخ پوشان تبریز با نتایج خوبی که با کریمی گرفته‌اند توانستند در جدول رده بندی از گل گهر، فولاد و سایر تیم های مدعی فاصله گرفته و امروز پس از پرسپولیس، سپاهان و استقلال در رده چهارم قرار داشته باشند. رده چهارمی که البته حفظ آن مستلزم کسب نتایج لازم در دو بازی پیش رو است؛ چرا که گل گهر و فولاد به کمین جایگاه چهارمی این تیم نشسته اند تا در صورت لغزش آنها شانس خود را برای رسیدن به سهمیه آسیا آزمایش کنند.

منبع: مهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: