پایگاه خبری خانه فوتبال:

طی دو روز گذشته، بازیکنان سرشناس پرسپولیس از حضور در محل تمرین سرخپوشان سر باز زدند تا منتظر تعیین تکلیف مطالبات خود باشند. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از فصل‌های قبل، مطالباتی دارند که در این فصل و با توجه به رقم خوردن قهرمانی، افزایش یافته هر چند به خاطر کاهش قیمت دلار، از ارزش طلب‌شان کاسته شده است. به عنوان مثال، یکی از بازیکنان پرسپولیس از دو فصل قبل مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و از فصل قبل مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان طلبکار بود که این رقم با توجه به دلار ۳۰ هزار تومانی در بازار، دیگر به اندازه کافی ارزش گذشته را ندارد!

به هر حال اعتراض بازیکنان تیم آغاز شد و کار را به اعتصاب و قهر از حضور در تمرین کشاند. موضوعی که یحیی گل‌محمدی را هم عاصی و نگران کرد تا یک جمله عجیب به زبان بیاورد: «انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد!»

بازیکنانی که از حضور در محل تمرین سر باز زدند، طی روزهای اخیر سکوت اختیار کرده بودند اما دیروز بالاخره سیدجلال حسینی سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای گفت: «ما فقط می‌خواهیم صدای هوادار و بازیکن در این وضعیت شنیده شود. روزهای بدتری هم داشتیم ولی فقط جنگیدیم اما یک روز باید این ماجرا تمام شود. چرا تاکنون مشکلات تیم برطرف نشده و صدای بازیکن و هوادار شنیده نشده است. این تنها خواسته ماست وگرنه همه شاهد هستند که در بحث فنی، هیچ‌کس کم نگذاشته و با بالاترین حد توان جنگیده است. الان بحث طلب برانکو است و فردا هم باید منتظر پرونده کالدرون و بودیمیر و... باشیم. تا کی باید این مشکلات ادامه داشته باشد؟ هر روز کام هوادار با موضوعی تلخ شود و تلاش و موفقیت تیم در سایه قرار گیرد. ما فقط دنبال یک جواب هستیم؛ کی مشکلات حل می‌شود و چرا برای حل کامل ماجرا تلاشی که هوادار انتظار دارد صورت نمی‌گیرد. با این حال اعتصاب هم نکردیم.»

صبح دیروز و ساعاتی قبل از شروع تمرین، به کادر فنی اعلام شد بازیکنان معترض باز هم قرار نیست در محل تمرین حاضر شوند. البته شنیدیم آنها قرار بود با مهدی رسول‌پناه دیداری داشته باشند و مشکلات را به صورت رودررو با سرپرست باشگاه عنوان کنند. زمان تشکیل جلسه مشخص نبود اما اطرافیان باشگاه می‌گفتند عصر حتماً این جلسه با حضور سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و البته مهدی شیری که حالا دیگر بزرگ‌تر تیم شده، تشکیل می‌شود!

در آخرین ساعات قبل از ارسال صفحات روزنامه به چاپخانه، بالاخره سیدجلال راهی دفتر باشگاه شد. او به نمایندگی از بازیکنان یادشده و همچنین تمام بازیکنان ملی‌پوشی که دیرتر به کمپ بازمی‌گردند، زمانی برای حضور در باشگاه پیدا کرد و توانست حرف‌های سایر اعضای تیم و همه افراد معترض به شرایط را به گوش رسول‌پناه برساند.

یکی از مسئولان باشگاه در این مورد به ما گفت: «مشکلات زیاد است و این موضوع را می‌دانیم اما حرف‌ها زده شد و مدیران باشگاه هم صحبت‌های کاپیتان که به نمایندگی از سایرین به دفتر آمده بود را شنیدند. حالا قرار است تصمیم‌گیری‌هایی صورت بگیرد اما دیگر خبری از اعتصاب و قهر نیست چون کاپیتان قول داد از چهارشنبه (امروز) همه بازیکنان در محل تمرین حاضر شوند و کار را دنبال کنند.»

این آتش زیر خاکستر، شاید رسول‌پناه را راضی کند اما مطمئناً هنوز بازیکنان راضی نیستند و فقط قصد دارند برای آرام کردن جو اطراف تیم، به محل تمرین بازگردند. فعلاً قرار بر حضور بازیکنان معترض در تمرین است اما باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی منتظر پرسپولیس و پرسپولیسی‌هاست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: