پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیروز و در حالی که باید ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرین این تیم شرکت می‌کردند، سیامک نعمتی غایب بود. این بازیکن به جای تمرین کردن به دفتر باشگاه رفت تا با مهدی رسول‌پناه ملاقات کند و...  

چه شد که به جای تمرین کردن به دفتر باشگاه آمدی؟

چند وقتی بود به باشگاه نیامده بودم. آمدم تا در مورد یکسری از مشکلات موجود صحبت کنیم، قول‌هایی داده شده و امیدوارم در یکی، دو روز آینده بتوانیم تکلیف را مشخص کنیم.  

حالا چه زمانی قرار است در تمرینات شرکت کنی؟

برای حضور در تمرینات مشکلی نیست. به ملی‌پوشان چند روزی استراحت داده شده است. هر موقع کادر فنی صلاح بداند، در تمرین حاضر می‌شویم!

می‌گویند به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردی.

مشکلات مالی همیشه وجود داشته و الان هم وجود دارد. ما از قراردادهای فصل قبل‌مان طلب داریم. گلایه من از باشگاه این است روزی که ۷، ۸ نفر بودیم و به باشگاه آمدیم و بابت مطالبات‌مان نزدیک ۳۰درصد تخفیف دادیم، هیچ تشکر و قدردانی نشد. نمی‌خواستیم سر پرسپولیس و هواداران منتی بگذاریم به همین خاطر هیچ حرفی نزدیم و واکنشی نشان ندادیم. فکر نکنم هواداران هم این موضوع را بدانند الان این را گفتم که در جریان باشند.  

ولی به هر حال هواداران نگران شده‌اند.

ما حسن نیت‌مان را به پرسپولیس ثابت کردیم. این تیم را دلی دوست داریم. برای خوشحال کردن هواداران همه‌جوره می‌جنگیم. با پول‌های سال ۹۷-۹۶ می‌شد کارهای زیادی کرد ولی در سال ۹۹ از آن پول‌ها ۳۰ درصد را تخفیف دادیم. انتظار داشتیم باشگاه واکنش خوبی به این قضیه نشان بدهد ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. الان هم مشکلاتی وجود دارد. قول‌هایی دادند و امیدوارم درست شود.  

هواداران چندروز قبل مقابل باشگاه تجمع کردند و ناراحت بودند و حالا اگر ملی‌پوشان در تمرین حاضر نشوند، ناراحتی هواداران بیشتر خواهد شد.

تمام سعی و تلاش‌مان این است که دل مردم را شاد کنیم. در همان نیم‌ساعت، یک‌ساعتی که آنها شاد می‌شوند، واقعاً خوشحالیم. تمام هدف‌ ما این است که هواداران خوشحال شوند. حتی کسانی که طرفدار پرسپولیس نبودند، با صعود ما خوشحال شدند و این خیلی برای ما دلگرم‌کننده بود. نمی‌خواهیم هواداران ناراحت شوند. امیدواریم باشگاه هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کند تا با قدرت در فصل جدید شرکت کنیم و آماده بازی بزرگ در فینال شویم.  

بالاخره به تیم ملی هم دعوت شدی؟

از اسکوچیچ ممنونم که به من اعتماد و دعوتم کرد. امیدوارم این روند خوب را ادامه بدهم و هم به پرسپولیس کمک کنم و هم دوباره نظر اسکوچیچ را نسبت به خودم جلب کنم و در اردوهای بعدی هم حضور داشته باشم.  

در تیم ملی به عنوان هافبک بازی کردی. توضیح می‌دهی؟

از لحاظ پستی هیچ مشکلی ندارم. این را هم به گل‌محمدی و هم به اسکوچیچ گفتم. آنها هم گفتند می‌دانیم تو در ۳، ۴ پست مختلف بازی می‌کنی و حتماً در آن ۳، ۴ پست روی تو نظر داریم.  

گفته می‌شود احتمال دارد لیگ با تعویق برگزار شود. نظری نداری؟

امیدوارم مسائل کرونا هرچه زودتر حل شود و ما بتوانیم از حضور هواداران در ورزشگاه بهره ببریم. واقعاً جای خالی آنها را حس می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم حداقل بعد از فینال در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی را بگیریم.  

موافق تعویق مسابقات هستی؟

اینها مسائلی است که وزارت بهداشت تصمیم می‌گیرد و حتماً صلاح دانسته‌اند.  

اعتراض تو و کنعانی‌زادگان به وضعیت شجاع خلیل‌زاده و قول باشگاه برای افزایش قراردادش ربطی ندارد؟  

نه، هیچ ربطی ندارد. من بابت قرارداد شجاع دوست خوبم هیچ خبری ندارم. امیدوارم هرچه صلاح خودش و پرسپولیس است، اتفاق بیفتد.  

درست است که از فوتبال ترکیه پیشنهاد داری؟

پیشنهادهایی وجود دارد ولی چون من یک ‌سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، در اختیار باشگاه است که تصمیم بگیرند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: