پایگاه خبری خانه فوتبال:

اسماعیل بابازاده در گفت‌وگوی خبری افزود: عرفان سیدی امروز در حالی با باشگاه تراکتور قرارداد پنج ساله امضا کرد که این بازیکن 2 فصل دیگر با باشگاه علم و ادب قرارداد دارد.

وی ادامه داد: این بازیکن تیر ماه فصل 98-99  بعد از کنار گذاشته شدن از پایه های تیم تراکتور به باشگاه علم و ادب تبریز پیوست و توانست با فرصتی که در آسمانی پوشان تبریز به وی داده شد خود را به فوتبال ایران معرفی کند .

مالک این تیم لیگ دویی خود را یک طرفدار تیم تراکتور معرفی کرد و  افزود: ما در تمام بازی ها طرفدار تیم شهرمان هستیم و با شناختی که از مسئولان باشگاه تراکتور داریم مطمئنیم آنها در جریان قرارداد قبلی این بازیکن نبودند.

بابازاده، جدایی عرفان سیدی را مشابه جدایی رشید مظاهری از تراکتور دانست و اضافه کرد: همان طور که در جدایی مظاهری همه‌ی ما تراکتوری ها از این اقدام غیر حرفه ی این بازیکن ناراحت شدیم الان هم این نوع رفتار از سوی باشگاه همشهری ما را آزورده خاطر کرده است.

 وی گفت: با این روش سنگ روی سنگ بند نمی شود و فدراسیون فوتبال اگر تصمیم جدی در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد نگیرد تیم های بازیکن ساز و در کل فوتبال ایران نابود می شود.

مالک باشگاه علم و ادب گفت: همین جوان گرایی سال قبل باعث شد تیم به لیگ دسته دوم سقوط کند، چون اکثر بازیکنان  20-22 ساله ما  با وجود تیم علم و ادب تبریز فرصت خودنمایی و بازی  پیدا کردند که در نهایت ما سقوط کردیم و بازیکنانی مثل سیدی معروف و مطرح شدند.

 وی از همتای خود در باشگاه تراکتور هم درخواست کرد به شکل جدی به ماجرای قرارداد سیدی رسیدگی کرده و با جذب بازیکن تحت قرارداد تیم علم و ادب تبریز باعث کدورت بین دو باشگاه تبریزی نشوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: