پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک‌شنبه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی عبدی که پیش از این و در زمان سرپرستی مهدی رسول‌پناه برای افزایش رقم قراردادش با قرمزها به نتیجه‌ای نرسیده بود، بعد از تغییرات مدیریتی و روی کار آمدن جعفر سمیعی، با حضور در ساختمان باشگاه جلسه‌ای با ابراهیم شکوری درباره افزایش رقم قراردادش برگزار کرد و با برخورد خوب ابراهیم شکوری، معاون اجرایی این باشگاه درباره این موضوع روبه‌رو شد. در ادامه این خبرآمده بود که شکوری به بازیکن جوان پرسپولیس قول داد که ظرف دو، سه روز آینده مسائل مالی مختص به او را حل کند! دیروز که با مسئولان و نزدیکان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم متوجه شدیم در این دیدار، ابراهیم شکوری، معاونت اجرایی این باشگاه هیچ قول خاصی به مهدی عبدی نداده است. 

مهدی عبدی جوان ۲ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. ارزش مالی قرارداد این مهاجم در لیگ بیستم ۳۰۰ میلیون تومان است. او این قرارداد را با علاقه قلبی خودش امضا کرده و حالا باید ۲ سال دیگر با همین مبلغ در پرسپولیس توپ بزند اما...  

مدیربرنامه‌های مهدی عبدی که همراه این بازیکن به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته بود اصرار دارد با توجه به گران شدن ارز و سکه و...  قرارداد او هم اضافه شود! این درخواست در زمان مهدی رسول‌پناه هم صورت گرفته ولی با مخالفت سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. این بار هم باشگاه پرسپولیس فقط در صورتی قرارداد مالی مهدی عبدی را اضافه می‌کند که این بازیکن هم ۳ سال دیگر قراردادش را تمدید کند. این یک رسم معمول در دنیای فوتبال است. هیچ باشگاهی ولو پولدارترین باشگاه‌های دنیا و حتی همین کشورهای همسایه قرارداد هیچ فوتبالیستی خاصه جوان بدون تمدید زمان آن افزوده نمی‌شود. بازیکن جوانی همچون مهدی عبدی تازه در ابتدای راه فوتبالش است و بیشتر از پول و قراردادهای مالی باید تمرکز خودش را روی تمرین و مسابقات پرسپولیس بگذارد. او مهاجم جوان و گلزنی است که تمامی ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک فوروارد ششدانگ را دارد. بهتر است عبدی برای بزرگی و پیشرفت در فوتبال ایران مشاوران بهتری برای خود انتخاب کند؛ مشاورانی که بیشتر از پول و قراردادهای مالی به او کمک کنند تا هر چه زودتر به پیراهن تیم ملی برسد. 

در حال حاضر عیسی آل‌کثیر مهاجم اول پرسپولیس با محرومیت ۶ ماهه مواجه شده و مهدی عبدی در کنار آرمان رمضانی تنها مهاجمان تخصصی این تیم محسوب می‌شوند. وحید امیری هم بیشتر از آن که یک مهاجم باشد، هافبک است و در چنین شرایطی مهدی عبدی فرصت بسیار مناسبی دارد تا برای آقای گلی لیگ بیستم استارت بزند. عبدی جوان حالا حالاها برای پول درآوردن فرصت دارد و الان باید فکر و ذکر خودش را به تمرین برای زدن گل‌های بیشتر در فصل جدید معطوف کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: