پایگاه خبری خانه فوتبال:

محرومیت آل‌کثیر و بازگشت پرسپولیس به بازار نقل‌ و‌ انتقالات
باشگاه پرسپولیس جذب یک بازیکن لیگ برتری را بررسی خواهد کرد تا برای جانشینی عیسی آل کثیر اقدام کند.
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پس از برگزاری جلسه آنلاین دادگاه تجدیدنظر پرسپولیس برای تبرئه آل کثیر در محکومیت شادی نژادپرستانه، ای اف سی حکم نهایی خود را داد و با استیناف خواهی سرخ ها مخالفت کرد تا علاوه بر جریمه 10 هزار دلاری، آل کثیر تا فروردین 1400 از حضور در میادین محروم شود.
باتوجه به این که احتمالا دو سوم از لیگ برتر تا پایان محرومیت آل کثیر سپری خواهد شد او در بازی فینال لیگ قهرمانان 2020 و مرحله گروهی 2021 نیز غیبت خواهد داشت، بنابراین باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان این بازیکن را از فهرست خارج می‌کند. خروج او از فهرست به این خاطر است که پرسپولیسی ها تمام سهمیه های لیگ برتری خود را استفاده کرده اند و حالا خط زدن آل کثیر، فرصت یک خرید لیگ برتری دیگر را فراهم می‌کند.

3Puu8Febpxyo

جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری و عدم علاقه یحیی گل محمدی به محمد انصاری و محسن ربیع خواه سبب شده تا پرسپولیسی ها نیاز مبرمی به خرید دستکم یک مدافع داشته باشند. آن ها هم اکنون سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را در پست مدافع میانی می‌بینند و یحیی گل محمدی به دنبال این است که جانشین خوبی را برای آن ها دست و پا کند.

پیش از این گفته می‌شد امیرمحمد خارکش (مدافع 20 ساله تیم های پایه پرسپولیس) یا طاها شریعتی (مدافع 20 ساله سایپا) قرار است به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شوند اما حالا رد درخواست بخشش عیسی آل کثیر سبب شده تا قرمزها امکان خرید مدافع لیگ برتری بزرگسال را هم داشته باشند؛ موضوعی که دست کادرفنی پرسپولیس را در این زمینه باز نگه می‌دارد.

نکته مهم این که اکنون در بازار داخلی فوتبال ایران شاید مدافعان چندان زیادی باقی نمانده باشند اما نام هایی که در اطراف پرسپولیس شنیده می‌شوند برای هواداران این تیم امیدوارکننده هستند و انتقالشان، اتفاق مثبتی برای سرخ ها خواهد بود. پرسپولیس در سال های اخیر بهترین خط دفاعی فوتبال ایران را در اختیار داشته و همین موضوع سبب شده تا مسئله جانشینی شجاع خلیل زاده از اهمیت ویژه ای برای پرسپولیس برخوردار باشد. همچنین سیدجلال حسینی علی رغم آمادگی ویژه، 38 ساله است و انتظار این که 40 بازی فیکس و نود دقیقه ای را در طول فصل انجام دهد، چندان انتظار منطقی ای نیست.

البته این یک طرف ماجراست؛ طرف دیگر ماجرا اعتماد به سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان به همراه دو مدافع زیر 21 سال است که در این صورت امکان خرید مهاجم نوک را برای جانشینی عیسی آل کثیر فراهم می‌کند. سرخ ها تنها مهدی عبدی و آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارند که طبیعتا نمی‌تواند پشتوانه محکمی در خط حمله این تیم باشد.

پرسپولیس در این سال ها همواره بازیکنانی مدعی آقای گلی و خط دفاعی مستحکم در اختیار داشته و حالا یحیی گل محمدی در یک دو راهی سخت برای محکم کردن کمربند دفاعی یا آتشین کردن ترکیب خط حمله قرار گرفته است؛ دو راهی ای که باید دید او چه تصمیمی درباره اش خواهد گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: