پایگاه خبری خانه فوتبال:

صمد مرفاوی درخصوص برتری استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به نفراتی که در اختیار داشتیم طبق تمریناتی که طی سه چهار هفته اخیر داشتیم نتیجه خیلی خوب و امیدوار کننده بود. امیدواریم که بهتر از این چه از لحاظ تاکتیکی و آمادگی جسمانی باشیم. در بازی بعدی هم نظر داریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مرفاوی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال گفت: اینطور نیست که همیشه بسته بماند، بالاخره باز می‌شود. فیفا تعطیل بود و نتوانستند بقیه کارها را انجام بدهند تا پنجره به صورت رسمی باز شود.

مرفاوی ادامه داد: هیچ چیزی برای ما نگران کننده نیست. برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید نفرات آماده و بازیکنان بزرگی داشته باشیم. نگرانی از بابت بازیکنان نداریم و همه آماده هستند. استقلال باید قوی باشد که بتواند برای قهرمانی تلاش کند.

مرفاوی درباره اقدام وینفرد شفر هم گفت: من اصلا به شفر فکر نمی‌کردم و نه فقط من بلکه همه اینطور بودیم که روی تیم تمرکز داشتیم و به بازی فکر می‌کردیم. برنامه ریزی داشتیم که اگر پنجره بازی می‌شد یا نمی‌شد با چه نفراتی به زمین برویم. نفراتی که مقابل مس به میدان رفتند آنقدر توانمند هستند که هر تیمی آرزو دارد یکی از آنها را داشته باشد. بنابراین نگرانی نداشتیم و با همین بازیکنان هم برای برد امیدوار بودیم. بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و خیلی هم خوب بازی کردند.

مرفاوی درباره نتایج هفته اول لیگ گفت: هفته اول برخلاف فصول قبل یک مقدار تیم‌ها با جرعت‌تر بازی کردند و دیدید که چند تیم سه گل زدند. این آمار نسبت به فصول قبل در هفته اول تهاجمی‌تر بودن تیم‌ها را نشان می‌دهد.

مدیرفنی استقلال درباره غیبت وریا غفوری در لیست جدید تیم ملی هم گفت: وریا کاپیتان ماست و بازیکن توانمندی است. امیدواریم که به تیم ملی دعوت شود و نگرانی ندارد چون بالاخره دعوت می‌شود.

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: