پایگاه خبری خانه فوتبال:

رقابت‌های لیگ دسته اول فصل گذشته در هفته‌های پایانی در حساس‌ترین وضعیت ممکن به پایان رسید و تا ثانیه‌های پایانی تکلیف تیم دوم صعود کننده در رقابت بین آلومینیوم اراک و مس کرمان مشخص نبود و در نهایت این تیم اراکی بود که به لیگ برتر صعود کرد. حالا بابک نوین، بازیکن سابق علم و ادب در این خصوص دست به افشاگری زده است.

علم و ادب که چند هفته پیش از پایان لیگ سقوطش مسجل شده بود انگیزه‌ای برای بازی مقابل مس در هفته پایانی نداشت و به دلیل مشکلات مالی چند بازیکن این تیم از جمله خود نوین تیم را ترک کرده بودند ولی حالا او می‌گوید با تماس و وعده‌های مسئولان باشگاه آلومینیوم به تیم برگشتند و مقابل مس کرمان بازی کردند و موفق شدند به تیم اراکی در راه لیگ برتری شدن کمک کنند.

نوین در این خصوص گفت: «قبل بازی مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته ماقبل پایانی از طرف باشگاه اراکی با من تماسی گرفته شد .صحبت ها بر این اساس بود که ما با وجود مشکلات مالی بسیار در بازی آخر فصل در برابر تیم مس بود برابر این تیم بازی کنیم. بعد از برد آلومینیوم مقابل مس این تماس ها افزایش یافت و قرار شد ما در این بازی به میدان برویم و مسئولان باشگاه اراکی مبلغ باقیمانده قرارداد مان را پرداخت کنند و البته طلب من نیز از باشگاه آلومینیوم پرداخت شود».

وی ادامه داد:«بعد از این اتفاق من با 4 نفر از دوستانم که سر تمرین نمی‌رفتند، تماس گرفتم و با شرح ماجرا از آنها خواستم بازی کنند و باقیمانده قراردادشان را از باشگاه آلومینیوم اراک بگیرند. دوستان من هم ماجرا را قبول کردند. بعد از بازی وقتی صعود آلومینیوم به لیگ برتر قطعی شد اما نه خبری از پاداش به ما شد و نه طلب من از آلومینیوم را پرداخت کردند.جالب تر این که تیم علم و ادب باخت سنگین ۷ بر صفر را برابر تیم آلومینیوم اراک در غیاب ما پذیرا بود.»

بازیکن پیشین علم و ادب تبریز همچنین گفت: «اراکی ها انگار نه انگار که این صعود را مدیون ما بودند. حتی قرار بود بازی ما در یک استادیوم دیگر باشد اما از طرف باشگاه اراکی نورافکن های ورزشگاه بازسازی شد تا ما زیر نور در زمین شهرداری تبریز به مصاف مس کرمان برویم».

نوین در پاسخ به این پرسش که چرا الان این ماجرا را افشا می‌کند و آن زمان حرفی نزده، تاکید کرد: «اگر الان این مصاحبه را انجام می‌دهم، دلیلش این است که دوستانم از دست من ناراحت هستند چون فکر می‌کنند من پاداش را گرفتم و به آنها پولی ندادم!»

وی در پایان افزود: «قضاوت در این خصوص را به مردم فهیم ایران می‌سپارم و از شخص مجتبی حسینی سرمربی پیشین مس کرمان حلالیت می‌طلبم».

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: